La iniciativa deberá ir de la mano de la inversión en obra pública


El Concello de Carballo deberá hacer un verdadero encaje de bolillos porque este plan de ayudas a pequeños autónomos deberá ser compatible con el mantenimiento, en la medida de lo posible, de la inversión en obra pública. Así lo ha dejado claro el edil de Promoción Económica e Turismo, Xosé Regueira. «O plan de axudas municipal será importante na medida que tratará de compensar as perdas dos pequenos autónomos, en especial aos do comercio polo miúdo e a hostalería». Y añadió: «Pero non é menos certo que este escenario de crise sanitaria e coas previsións de caída da actividade produtiva o investimento en obra pública convértese nunha referencia de vital importancia para o sector da construción, por certo, de gran importancia en Carballo e na comarca. O mantemento do investimento resultará clave para que o tecido produtivo saia adiante, tendo en conta que se aveciñan uns meses moi complicados polo estado de alarma. O Concello de Carballo ten que velar, e así o transmitín na xuntanza que mantiven por videoconferencia con empresarios de Carballo, por manter a obra pública porque contribúe á xeración e riqueza e emprego no pobo».

Y es que, según los cálculos facilitados recientemente por el regidor de Ponteceso, Lois García Carballido, por cada millón de euros que se invierte en obra pública, el Concello colabora de forma activa en la contratación de entre 6 y 8 personas.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La iniciativa deberá ir de la mano de la inversión en obra pública