La ANPA del Fogar pide firmas por charge.org por la mala calidad de la obra

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO MUNICIPIO

Ana Garcia

Señalan que el retraso es un problema, pero que lo que más les preocupa son «as calidades na execución das mesmas»

07 feb 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La ANPA Pedras Brancas, del colegio Fogar de Carballo, recoge firmas a través de la plataforma charge.org solicitando «calidade na execución da obra! Non é normal que a escola estea en peores condicións do que estaba antes de comezar o traballo ... Canto máis temos que soportar?».

Los progenitores recuerdan que la adjudicación a la empresa sevillana Fonsan Gestión y Construcción se realizó en julio y que el plazo de ejecución era de tres meses. Señalan que el retraso es un problema, pero que lo que más les preocupa son «as calidades na execución das mesmas, sen que se estea garantindo a seguridade dos menores».

Narran la suspensión de las clases un día antes de marchar de vacaciones y que a la vuelta «a situación lonxe de mellorar empeorou e moito, pois na entrada habilitada de maneira provisional para os cursos de infantís, os obreiros colocaron un andamio polo que tiñan que pasar os alumnos para acceder ás aulas, mentres os obreiros continuaban traballando, poñendo en perigo non só os alumnos senón tamén as súas familias». El cierre de la zona supuso que los 800 escolares tuvieran que entrar y salir por misma puerta, lo que hizo cambiar los horarios. También se refieren a la suspensión del comedor.