Juan Seoane: «No relevo está a continuidade do club»

El carballés y edil del Concello, deja de entrenar a los jóvenes del Club Ciclista Carballo doce temporadas después


Carballo/ La Voz

El carballés Juan Seoane ya dejó meses atrás el cargo de director deportivo del Club Ciclista Carballo por incompatibilidad con el de edil de Mobilidade e Seguridade, Feiras e Mercados en el Concello de Carballo. Este sábado anunció, también, su retirada como entrenador en la misma entidad. «Son doce anos, sempre se vai pensando en deixalo, e creo que agora é o momento para que entre xente moza, ademais de que xusto remata este mes a tempada. A miña decisión non responde a ningunha cuestión concreta», comentó. No obstante, piensa seguir ligado: «Botarei unha man en todo o que poida e, como Vanessa [Loureiro, la presidenta de la entidad, además de su mujer], continuará, seguiremos falando de ciclismo na casa», aseguró.

Monitores formados en el club

Comienza a haber relevo, dice: «Hai tres ex corredores que adestran ós rapaces, ademais de Vanessa que comezou agora, e outros dous que pasan a ser júniores e que exerceron como monitores algunha vez. Xa levamos un tempo practicando con este corpo técnico e eu máis nun segundo plano. No relevo está a continuidade do club. É bo que entre xente nova con novas ideas».

Una buena temporada

Todavía le quedan cuatro pruebas por disputar al Club Ciclista Carballo. Tres son para todas las categorías, desde promesas a júnior (este domingo en Ponteareas, el próximo fin de semana en Lugo y el día 27 en Porriño), y una, para júnior (el día 28, de nuevo en Lugo). No obstante, Seoane ya se atreve a hacer una valoración de la campaña: «Foi boa. Non puidemos ter un corredor como Martín Soutullo, que o ano pasado fixo uns resultados moi vistosos, pero, en xeral, os equipos funcionaron bastante ben. Sobre todo o júnior, que perdeu a ese ciclista ao pasar á categoría elite», expresó. Sobre unos 20 y poco miembros tiene la entidad bergantiñana. Unos quince compiten y, los restantes, van a las Escolas.

El ciclismo en las venas

Juan entró en el club con doce años. Cumplirá cuarenta este año: «Fun corredor mentres considerei que valía para iso. Despois parei, desconectei un pouco do ciclismo. Tamén por ese tempo a entidade estivo uns anos parada. E cando o retomaron, comecei a botar unha man ata acabar dirixindo a parte deportiva», recuerda. Esto último fue en el 2008. Un año después, su mujer también pasó a formar parte de la directiva hasta, en el 2010, comenzar su primer mandato.

«O contacto cos nenos directo e diario» va a ser lo que este carballés eche más de menos de su doble cargo en la entidad, asegura. Pero hay algo que lo reconforta: «A sorte que temos é que os monitores que quedan son xente da casa, formada con nós, que coñece os nosos valores. Agora simplemente hai que darlle continuidade ó proxecto creado», cuenta. Juan Seoane lleva el ciclismo en la sangre y desde su nuevo trabajo presta mucha atención al uso de la bicicleta con iniciativas muy interesantes: «Máis que ciclismo e deporte, é mobilidade sostible: a bicicleta como medio de transporte, algo que considero moi importante», explica.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Juan Seoane: «No relevo está a continuidade do club»