El Bergantiños CF crece en jugadoras y equipos femeninos

Acaba de presentar un nuevo proyecto que rompe fronteras

M. L.
carballo / la voz

Hace tres años que el Bergantiños comenzó a potenciar el fútbol femenino. Primero, con la creación del equipo sénior que compite en Segunda División gallega. Esta temporada dio un paso más al crear otro conjunto para formar parte de la primera competición de fútbol base exclusivamente femenina, la Liga Galega Promesas. En este caso, con el nombre de las Escolas de Fútbol Luís Calvo Sanz, ya que son las que forman niñas en esas edades tan tempranas. Y ayer presentó el que ya es su tercer grupo femenino: el Bergantiños infantil que concursará en la tercera edición de la Copa Gallaecia, una competición que está teniendo muy buena aceptación.

A As Eiroas se acercaron representantes del Concello de Carballo, del Bergantiños CF y de las Escolas de Fútbol Luís Calvo Sanz, así como de la Real Federación Galega de Fútbol y de la Xunta de Galicia. El carballés Gueli Cotelo, anfitrión de todo el proyecto femenino de las entidades rojillas, comentó todos los detalles de este nuevo equipo. «É un paso máis para darlle maior visibilidade ao fútbol feminino. É moi importante para que as nenas se animen a xogar», comenzó diciendo. «É o terceiro equipo feminino que creamos en tres anos e pódese dicir que dispoñemos de medio centenar de fichas femininas», añadió. Esto último lo llevó a reflexionar: «Se nos paramos a pensar, que facían todas estas nenas hai uns anos? O 80 % non practicaba este deporte. Nós démoslle esa posibilidade».

La competición

Sobre la competición en si, la Copa Gallaecia, expresó: «Está tendo moi boa aceptación. De feito, o primeiro ano só había seis ou sete equipos e, agora, a estas alturas, debeu de duplicarse o número de conxuntos inscritos». Todo tiene una explicación: «A federación [Real Federación Galega de Fútbol, RFGF] incentivou bastante a participación nesta competición pois, por exemplo, ao ser infantil, está destinada a nenas de 12 e 13 anos. Nós, nesa franxa de idade, temos poucas futbolistas, pero déixannos invitar a outras doutros clubs para que compitan connosco».

Así es que el nuevo equipo del Bergantiños rompe fronteras e incluye a jugadoras de toda la Costa da Morte: desde Carballo hasta Muros, como se puede ver en la tabla de la derecha. «Máis que unha selección, fixemos un reconto de todas as nenas que actualmente están xogando, incluso con nenos ou a fútbol sala, e invitámolas a competir con nós. A gran maioría aceptou e, entón, agora mesmo temos un listado de 23 xogadoras», explicó Gueli, que asimismo quiso dar las gracias a todos los clubes de la comarca por cederle sus futbolistas sin poner «ningún tipo de pega».

También hubo agradecimientos para la directiva del Bergantiños, la RFGF y, también, los medios de comunicación: «A directiva está moi envorcada coas iniciativas que estamos tendo a nivel interno para fomentar o fútbol feminino. O apoio é total. A federación tamén dá unha pequena axuda económica para os desprazamentos, precisamente para motivar a participación. E a visibilidade que se está dando ao fútbol feminino dende os medios de comunicación é grandísima, o que axuda a que cada vez haxa máis nenas». Sobre esto último, añadió: «Quizáis o día que deixe de ser noticia será cando vexamos que se están facendo ben as cousas».

Aprovechó la presentación Luciano Calvo, presidente del club, para romper una lanza en favor de la igualdad plena en el deporte y pedir públicamente un «equivalente da Copa da Costa para o fútbol feminino».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El Bergantiños CF crece en jugadoras y equipos femeninos