Expo Voda cierra con mucho público y los expositores llenos de contactos

La Voz

CARBALLO MUNICIPIO

ANA GARCÍA

12 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«De público, ben, e en canto a contactos, excelente. Os expositores están contentos e se o están eles, nós, por suposto, tamén». Así resumía ayer por la noche, ya con más de media feria desmontada, la gerente del CCA de Carballo, Mari Carmen Freire, el resultado de esta edición de Expovoda. Un certamen que por la mañana aprovechó el tirón del mercado semanal, pero en la que, sobre todo, se dejaron ver parejas con intención clara de casarse y, en consecuencia, de adquirir alguno de los muchos productos y servicios que se ofertaban.

«Un dos expositores díxome que el, con que lle confirmasen un 20 %, xa se daba por máis que satisfeito. Así que interese había», añadía Freire, que ni siquiera tenía la queja del tiempo y eso que «cada vez que nós organizamos algo ten moita costume de chover, de bendicirnos con auga».

Basilio Bello, de Dime Sí Quiero (DSQ), también hacía un balance muy positivo. «Eu tiven momentos de estar atendendo a un parella -porque che leva un tempo explicarlle o que estás vendendo- e ter outras dúas esperando. De feito houbo xente á que non puiden atender e penso que, coma min, os demais», detallaba el carballés, que ofrece desde reportaje gráfico hasta organización integral de la ceremonia. «Non é como unha feira de oportunidades. É algo para un público máis específico, pero houbo moita xente. A representación da voda e os bailes animaron moito», concluía.