«O meu neto díxome que practicara con el o saque, non vaia escorrer»

El carballés exdeportivista Antonio Bouza hará el saque de honor del partido amistoso que el Bergantiños y el club herculino disputan hoy en As Eiroas


carballo / la voz

Hoy es el día. El Deportivo de La Coruña aterriza en Carballo para disputar un partido amistoso con el Bergantiños de cara a prepararse para la próxima temporada. Será a las 20.00 horas en As Eiroas, con venta de entradas en taquillas desde una hora y cuarto antes. Estas serán gratuitas para los niños; a 5 euros para los jóvenes de 16 a 21 años, y a 10 para el resto.

La jornada se presta perfecta para observar las nuevas caras, tanto de los rojillos como de los blanquiazules. Y también, la de un exdeportivista retirado, que además es carballés, Antonio Bouza Pazos (1935), que será quien haga el saque de honor. Este día será especial para los aficionados, pero también para él, pues regresa a su casa tras mucho tiempo: «En Carballo non teño familia. Meu pai montou unha barbería e despois foi para a guerra, polo que miña nai mais eu mudámonos para Oleiros, e máis concretamente para o barrio de Monte Alto, a súa terra natal. E hai moito que non me paso polo pobo. Quedei viúdo hai 3 anos, e a última vez que fun foi á praia de Razo con ela, e logo ó centro tomar algo. Tamén unha vez xoguei en Carballo co Fabril contra o Bergantiños. En resumo, a parte de volver ó antigo e á primeira idade, recordarei algo que sempre vai acompañando o meu nome á moita honra: natural de Carballo», expresó ayer.

Pero también será un reencuentro con el equipo con el que debutó en Primera División: «O meu non era o fútbol. Eu xoguei con Luís Suárez en 4 equipos: no Perseverancia, do noso barrio; no equipo xuvenil do Deportivo; no Fabril, e no Dépor, aínda que neste último non coincidimos, pois el estivo na tempada 1953-54, e eu na seguinte. Pero, claro, o que está ó lado do sol, sempre loce, pero cando este se apaga ou marcha, o planeta queda morto e non ten brillo», comentó.

Bouza cumplirá dentro de un mes y un día 83 años. Ayer confesó que no se acuerda de cuando fue la última vez que cogió un balón. No obstante, señaló: «Teño un neto que xoga ó fútbol. E como na miña casa temos un xardín detrás, onte díxome que practicase con el o saque, non vaia escorrer. E entón teño que levalo comigo mañá [hoxe]».

En As Eiroas se vivirá hoy una auténtica fiesta del fútbol, con un seguro abarrote de público. Todos los jugadores del Bergantiños van convocados, de modo que solo faltas tú, el número 12.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

«O meu neto díxome que practicara con el o saque, non vaia escorrer»