TeGa reclama la documentación sobre la plaza de inspector de Policía en Carballo

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO MUNICIPIO

Quieren conocer las «causas polas que o tribunal decidiu que non se fixera pública o acta da súa reunión, o pasado 27 de xuño»

06 jul 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Terra Galega presentó en la mañana de ayer en el registro municipal de Carballo un escrito en el que solicita una serie de documentos sobre la convocatoria de la plaza de inspector de Policía Local «despois de ter constancia de que o tribunal se reuniu o día previsto pero, a día de hoxe non se publicou o acta de xuntanza porque os membros do mesmo pediron que non se fixera público», según apuntó la portavoz de Terra Galega, Estefanía Canosa. Según la edila, «a finalidade de tanto retraso na conclusión deste proceso selectivo e alongar todo o posible o procedementos para o funcionario que na actualidade ocupa o posto se xubile como tal».

Terra Galega solicita al equipo de gobierno conocer las «causas polas que o tribunal decidiu que non se fixera pública o acta da súa reunión, o pasado 27 de xuño». De forma paralela, el grupo municipal reclama que se les aporte una copia, o que se les autorice a ver el escrito que presentó, supuestamente, uno de los aspirantes a hacerse con el puesto. Y tercero, «saber se existe decreto de alcaldía de suspensión temporal deste proceso selectivo» y caso afirmativo poder acceder a él.