Carballo, capital del baloncesto por un claustro de 110 entrenadores

Antonio Longueira Vidal
Toni Longueira CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO MUNICIPIO

BASILIO BELLO

La iniciativa se llevará a cabo mañana en el pabellón Vila de Noia

08 jun 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El pabellón Vila de Noia acogerá mañana el octavo Claustro Docente FGB, coordinado con la Federación Galega de Baloncesto, la Escola Basket Xiria y el Concello de Carballo. En el polideportivo carballés se darán cita 110 entrenadores de toda España para participar en un programa de charlas prácticas, (en horario de 10.45 a 12.30 horas y de 16.30 a 18.15), impartidas por tres técnicos de élite y del trabajo formativo, tanto a nivel autonómico, nacional e internacional.

Mauricio Cremonini, entrenador de la federación italiana y catalogado en la actualidad como el mayor especialista de minibasket del mundo; Javier Torralba, preparador del Segle XXI y de la federación catalana y considerado uno de los mejores técnicos del baloncesto de base de España, y Cristino Menor, director deportivo del Estudiantes de Lugo, profesor de la Escola Galega de Adestradores y con más de 20 años de experiencia en el ámbito formativo.

Además, y de forma paralela, durante este fin de semana se concentrarán en Carballo las selecciones autonómicas de minibasket de la generación del 2007, que participarán en el claustro de mañana y harán doble sesión de entrenamiento el domingo. Estos conjuntos serán los representantes autonómicos en el próximo campeonato de España.

La presentación de este claustro se llevó a cabo ayer, acto al que asistieron el alcalde, Evencio Ferrero; el edil de Deportes, Marcos Trigo; el presidente de la Escola Basket Xiria, Marcos Díaz; el director deportivo del club carballés, Arturo Ferraces; el director del área deportiva de la federación, Carlos Colinas, y los entrenadores de las selecciones gallegas de minibasket, Rubén Vázquez y el carballés Javier Cotelo, del Artai.

«Para o Concello de Carballo é importante», explicó Marcos Trigo, «apoiar o deporte pero tamén a formación dos profesionais do baloncesto, neste caso; e ademais nun evento de tanta calidade como se presenta o claustro».

Marcos Díaz comentó que para el club «o máis importante é conseguir que practiquen baloncesto cantos máis deportistas mellor, pero tamén apostamos pola formación de adestradores, máximos responsables de que os rapaces medren non só como xogadores, senón tamén en valores». El presidente del Basket Xiria agradeció la confianza depositada en el club carballés por parte de federación galega en la organización del claustro.

Guías formativos

Por su parte, Carlos Colinas, señaló en su intervención que «

a federación Galega ten desde hai moitísimos anos un compromiso coa formación, e cando falamos dese compromiso pensamos en nenas e nenos que empezan a xogar; pero eses nenos e nenas teñen que estar guiados polos adestradores. As nosas iniciativas, como este claustro, non terían sentido sen o apoio das institucións e dos clubs, como o Concello de Carballo e a Escola de Basket Xiria

».

El alcalde, Evencio Ferrero, comentó que «as instalacións municipais están para ser usadas, e máis nun evento coma este, que aposta pola formación». Felicitó tanto al EBX como a la FGB por apoyar un modelo «no que a mellora dos profesionais cada vez máis cualificados vai permitir que o deporte de base siga dando pasos importantes. E ese é o deber do Concello, que esa aposta pola formación se realice nas mellores condicións». Ferrero deseó que iniciativas como este claustro docente «teñan continuidade no futuro, porque seguro que de aquí van saír novas ideas e novos proxectos, como o Pequebasket».