Más de 100.000 euros para 27 calles y dos rotondas en Carballo

El Concello de Carballo destina casi 108.000 euros de fondos propios a la mejora y mantenimiento de 27 calles y dos rotondas que se encuentran en mal estado


carballo / la voz

El Concello de Carballo destina casi 108.000 euros de fondos propios a la mejora y mantenimiento de 27 calles y dos rotondas que se encuentran en mal estado. Desde el gobierno local citan la memoria del proyecto de la ofician técnica, a la hora de decidirse a actuar: «É necesario proceder á reparación antes de que se produza un deterioro máis profundo». El objetivo es «acometer un labor de mantemento correctivo, reparando aquelas zonas onde o dano aínda non afectou ás capas base do firme, fresando a capa superficial a volvendo a pavimentar a zona afectada».

Las calles afectadas son Antón Fraguas, Pintor Colmeiro, Avenida de Bergantiños, Brasil, Carballo Calero, Cuba, Ecuador, Eduardo Pondal, Gran Vía, Julio Galán, Río Lérez, Río Eo, Río Miño, Río Tambre, San Xoán Bautista, San Martiño, Santa Eufemia, Perú, Uruguai, Vicente Risco, Vila de Caión, Vila de Negreira, Vila de Noia, Andrés Gaos, Bolivia, Escultor Asorey y Muíño da Pintura. Las rotondas son las de las calles Sol y Perú. Afectan a un total de 7.731 metros cuadrados.

En cuanto a la cuestión técnica, indica el Concello, las calles se divide en tres bloques según el tipo de actuación que precisa: «No 67% da superficie será necesario realizar un fresado ata unha profundidade determinada para despois proceder á reposición da capa de rodaxe. En Antón Fraguas e Pintor Colmeiro realizarase un dobre rego asfáltico, e na Avenida de Bergantiños aplicarase unha lechada bituminosa tanto na zona de rodaxe como na de aparcamento». Las ofertas, hasta el 2 de noviembre.

Votación
1 votos
Comentarios

Más de 100.000 euros para 27 calles y dos rotondas en Carballo