«Para ter de todo en Camariñas só nos faltaba unha cervexa propia, e xa a temos»

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CAMARIÑAS

La 31.ª edición de la Mostra acogió la presentación oficial de la bebida Serpent, un proyecto de César de León

15 abr 2022 . Actualizado a las 00:38 h.

 La 31.ª edición de la Mostra do Encaixe de Camariñas está siendo el perfecto ejemplo de encuentro multidisciplinar, pero conservando la raíz bien asentada. Este jueves se presentó la cerveza Serpent, un proyecto de César de León, natural de Dor, A Ponte do Porto, del que ya La Voz de Carballo había dado cuenta

Tres preparaciones distintas que están acaparando el protagonismo de la zona de cafetería de este año, pues pueden degustarse en cualquiera de los días de esta Mostra. «O espírito desta Mostra é o mesmo que levo aplicando, eu, e o meu equipo de goberno, para todas as políticas que levamos a cabo no Concello: o de apostar polo talento que temos en Camariñas porque aquí hai moito e só necesita un pequeno impulso para poder sacar todo o seu potencial», expresó la regidora, Sandra Insua. Destacó de César su emigración a Suiza y su regreso con las ideas muy claras: «Quería montar unha fábrica de cervexa artesanal e que estivese en Camariñas. Xa leva medio camiño andando, agora agardamos que pronto poida trasladar a súa nave ao noso municipio». 

De su lado, el creador de esta bebida Serpent, nombre que obviamente toma del buque naufragado en aguas camariñás en 1890, origen del Cemiterio dos Ingleses, indicó: «Para ter de todo en Camariñas só nos faltaba unha cervexa propia, e xa a temos».