La cofradía de Camelle sorprende a tres de sus mariscadores con percebe oculto en la roca

Antonio Longueira Vidal
Toni Longueira CARBALLO / LA VOZ

CAMARIÑAS

Cofradía de Camelle

La directiva busca la fórmula para expulsar a estas personas por furtivismo

27 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

En la cofradía de Camelle andaban tras sus pasos desde hacía un mes porque sospechaban que se dedicaban al furtivismo. Eran tres hombres, con edades comprendidas entre los 30 y los 35 años y con amplia experiencia en el sector. Cada uno de ellos lleva más de 15 años con el permiso de explotación en vigor adscrito al pósito.

Pero en la mañana de este lunes fueron interceptados por personal de vigilancia de la entidad marinera, según confirmó el patrón mayor de Camelle, Xosé Xoán Bermúdez: «Estabamos a traballar preto do peirao de Santa Mariña. Ao rematar de traballar o vixiante procedeu á pasaxe dos topes, catro quilos por percebeiro. Tres dos percebeiros marcharon, pero seguímolos e logramos collelos cando dunhas rochas sacaban unha saca con percebe que tiñan oculta. En total, 8,5 quilos que agora irán ao centro Hijas de la Caridad de Carballo».

El máximo responsable de la entidad marinera confirmó que estos tres mariscadores residen en Santa Mariña. En el pósito y en el servicio de vigilancia de la cofradía hablaron de la dificultad para poder interceptarlos: «Foi complicado seguilos porque tiñan achegados que facían labores de seguimento, alertando sobre a presenza de vixiantes da confraría, dos inspectores de Pesca, da Garda Civil e de Gardacostas de Galicia. Tamén por onde andabamos, que coches entraban e saían...», argumentó el patrón mayor, quien dejó claro que en la entidad no iban a consentir este tipo de actuaciones: «Imos informar á Consellería do Mar para ver que medidas adopta contra estas tres persoas. Temos que analizar o regulamento de Pesca, pero o noso obxectivo, se podemos, é expulsar a estas tres persoas da confraría á maior brevidade posible. Non podemos consentir que se xogue co pan de todas as nosas familias».