Aprobados los presupuestos de Camariñas con la abstención de PP y BNG

C. D. CARBALLO/ LA VOZ

CAMARIÑAS

José Manuel Casal

La oposición echa en falta partidas para cuestiones que ven necesario abordar. Así se expresan Aufiero y Carril

30 jun 2021 . Actualizado a las 22:52 h.

El lunes Camariñas aprobó en pleno extraordinario los presupuestos del ejercicio del 2021 por 4.960.725 euros, que el ejecutivo municipal defiende como «unha aposta polas políticas sociais e a recuperación da economía».

El documento contó con los votos a favor del grupo de gobierno, el PSOE, mientras que tanto los populares como los nacionalistas se abstuvieron por «non estar incluídas partidas moi necesarias, mentres que si o están outras menos útiles», señala Ilva Carril, del BNG. Los populares coinciden con Carril en que, por ejemplo, no se destina dinero «ao mantemento do Concello en xeral, como pode ser o paseo marítimo, e non nos parece lóxico que despois de tantos anos sega sen facerse», indica Mauricio Aufiero.

Otro de los puntos que desde el PP camariñán echan en falta es el destinado a cubrir los puestos vacantes en el Ayuntamiento. «Non se fixo a relación destes postos RPT, que se van cubrindo con subcontratas o que encarece o servizo e empeora a súa calidade, xa que non deixa de ser deficiente contratar a alguén en momentos puntuais, en lugar de ter a unha persoa todo o ano traballando nese posto».

Asimismo, desde el BNG indican que aunque, efectivamente, la partida destinada al Servizo de Axuda ao Fogar subió de 597.865 euros a 749.740 «segue sen ser suficiente, xa que hai aínda moitos veciños á espera deste servizo». Por otro lado, los populares también critican que el Concello no invierta en la creación de suelo industrial «nin no polígono da Ponte do Porto, xa que son actuacións necesarias para poder establecer aquí empresas e xerar, polo tanto, postos de traballo».

La aprobación de la propuesta de reconocimiento extrajudicial de créditos por valor de 483.436 euros, que persiguen hacer frente a facturas de proveedores pendientes del año pasado, también salió adelante con la abstención del PP y del BNG, y los votos a favor del PSOE.