Aprobados los presupuestos de Camariñas con la abstención de PP y BNG

C. D. CARBALLO/ LA VOZ

CAMARIÑAS

José Manuel Casal

La oposición echa en falta partidas para cuestiones que ven necesario abordar. Así se expresan Aufiero y Carril

30 jun 2021 . Actualizado a las 22:52 h.

El lunes Camariñas aprobó en pleno extraordinario los presupuestos del ejercicio del 2021 por 4.960.725 euros, que el ejecutivo municipal defiende como «unha aposta polas políticas sociais e a recuperación da economía».

El documento contó con los votos a favor del grupo de gobierno, el PSOE, mientras que tanto los populares como los nacionalistas se abstuvieron por «non estar incluídas partidas moi necesarias, mentres que si o están outras menos útiles», señala Ilva Carril, del BNG. Los populares coinciden con Carril en que, por ejemplo, no se destina dinero «ao mantemento do Concello en xeral, como pode ser o paseo marítimo, e non nos parece lóxico que despois de tantos anos sega sen facerse», indica Mauricio Aufiero.

Otro de los puntos que desde el PP camariñán echan en falta es el destinado a cubrir los puestos vacantes en el Ayuntamiento. «Non se fixo a relación destes postos RPT, que se van cubrindo con subcontratas o que encarece o servizo e empeora a súa calidade, xa que non deixa de ser deficiente contratar a alguén en momentos puntuais, en lugar de ter a unha persoa todo o ano traballando nese posto».