«Esnaquizáronme o bar para levar 800 euros da caixa rexistradora»

CATERINA DEVESA CARBALLO / LA VOZ

A LARACHA

Ana Garcia

Tres cacos asaltaron la cafetería Buenos Aires de A Laracha sobre la 01.45 de la madrugada del miércoles

10 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

«Andiveron a golpes con todo», lamenta Amparo Verdía Mallo, propietaria de la cafetería Buenos Aires de A Laracha. Tras recibir el aviso de que unos individuos habían entrado en el local sobre la 1.45 horas de la madrugada del martes al miércoles, la mujer acudió hasta el establecimiento en donde se encontró una imagen que tardará tiempo en olvidar. «Temos alarma e cámaras de gravación. Os veciños avisáronnos porque oíron ruído e despois xa soou a alarma», explica la mujer, que admite: «Xa non durmín en toda a noite polo susto. Esnaquizaron todo para levar 800 euros. Os cristais chegaban até o comedor»

Para la dueña del negocio, es incomprensible la actuación de los cacos. «Nin que fose eu un banco para facer semellante desastre. Nunca deixo cartos no bar, como moito os do cambio que son uns 120 euros porque non fai falta máis. Xusto tiña na caixa 800 euros porque viñan á mañá os da cervexa entregar un pedido e eran para pagarlles», indica Amparo. Los asaltantes hicieron un agujero en el cristal de la puerta de entrada para acceder al interior del bar en donde continuaron los destrozos. «Romperon a máquina TPV, a rexistradora e a tragaperras. De feito, o da máquina tragaperras díxome que viñera quitar os cartos por si os ladróns volvían por eles, xa que a deixaron esnaquizada de todo, pero non lles deu tempo a levalos porque soou a alarma e marcharon. Estaba todo tirado polo chan. Os cristais tivemos que aspiralos porque son destes miúdos e senón non había forma de sacalos. Parece que viñeron con bates para rachar todo».

Importantes destrozos

No es la primera vez que roban en este bar de A Laracha. «Entráronnos máis veces, pero xa facía tres ou catro anos que non. Temos un bo sistema de cámaras de gravación e a alarma polo que eu pensaba que non entrarían. Nas últimas semanas lendo as noticias de que asaltaran moitos bares pola zona estaba tranquila polo sistema de seguridade, pero finalmente entraron igual», señala Amparo, que indica: «Eran tres individuos». Para la dueña del bar el modus operandi de este asalto no tiene nada que ver con los que sufrió en el pasado. «Antes forzaban a fechadura para entrar, pero isto de esnaquizar todo o do bar con este despregamento nunca me pasara. Impresiona ver o local así e quedas con mal corpo».

Además de las pérdidas por los destrozos y los 800 euros robados, la propietaria apunta a que debido al asalto tuvieron que retrasar la apertura. «Abrimos todas as mañás as 7.00 horas, pero con isto estivo a policía científica collendo pegadas e non puidemos abrir até mediodía para preparar todo para as comidas».

Lo peor del asalto para Amparo es que se produce en medio de una situación complicada. «Xa o tema do coronavirus é algo fóra do normal, perdemos cartos e temos restricións como para que pase isto. Máis que polos cartos é polo susto e porque xa unha desanímase. Eu levo 17 anos na hostalería e ás veces penso en deixar todo, pero hai que seguir».