El Paiosaco acusa al Ural de malas prácticas en el fichaje de jugadores de base

Tres futbolistas verdiblancos han experimentado esta situación

.

carballo / la voz

La Unión Deportiva Paiosaco lanzó ayer un comunicado oficial para denunciar públicamente las «continuas situacións» que se están produciendo en el fútbol base, convirtiéndolo en algo «que non merece ser chamado deporte» y en el que los valores brillan por su «ausencia», apunta. «Clubs que presentan os seus proxectos deportivos a nenos de 8 anos, ofrecéndolles rebaixas en cotas e outros beneficios, xerando situacións de absoluta desigualdade», continúa. «Todo iso para acadar obxectivos moi afastados da formación deportiva e persoal que se supón que se debe ofrecer nestas idades», incide, aludiendo, incluso, a la Ley 10/1990 del Deporte, que establece este como un elemento del sistema educativo.

Con estas acusaciones se dirige directamente al Ural Club de Fútbol, «club no que finalmente xogarán 3 xogadores do mesmo equipo pertencente á nosa entidade, utilizando as estratexias anteriormente sinaladas», explica. No obstante, la denuncia no se debe a este hecho, «pois son os titores quen toman as decisións», alude, sino al «intento de contactar cos responsables do fútbol base do referido club ata en oito ocasións, sen obter resposta», menciona. La entidad verdiblanca, consciente de que estas prácticas se realizan «por parte de máis clubs», llama a todos los involucrados a «reflexionar» para «trocar esta situación», concluye.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El Paiosaco acusa al Ural de malas prácticas en el fichaje de jugadores de base