Bergantiños y Laracha, cara a cara por el pase a cuartos

Copa Deputación | Sofán y Paiosaco harán lo mismo hoy ante Boiro y Somozas

.

carballo / la voz

Menudo derbi a inicio de campaña deparó la Copa Deputación. Bergantiños y Laracha se enfrentarán hoy en As Eiroas a las 20.00 horas para hacerse con el pase a cuartos de final. Los técnicos de ambos conjuntos dieron ayer su visión sobre el estelar duelo, el nivel del contrincante en esta campaña y la competición en general.

Bergantiños

Por su parte, el entrenador rojillo, Miguel Figueira, le restó importancia al hecho de que se trate de un derbi: «En pretemporada, todos estamos mirando máis á preparación do equipo que ó feito concreto de que haxa un derbi; non nos cambia moito os plans». Sobre el rival, expresó: «O Laracha é sempre unha incógnita. Por unha banda están os xogadores veteranos asentados na categoría, como son Antonio, Angeriz, David, Iago e Nacho, e por outro lado está o convenio que teñen firmado co Dépor que lles permite acceder a xogadores importantes do Fabril. Entón, é difícil saber que nivel ten, e máis aínda a estas alturas da tempada, que acaba de comezar».

Sobre la competición en sí, comentó: «Na Copa Deputación é importante a nivel económico para o club pasar roldas. O que pasa é que ao xogarse domingo-mércores-domingo son moitos minutos acumulados en pretemporada e bueno, veremos cómo reaccionan os xogadores e como están mañá. Por iso nunca decidimos o once inicial ata que chegamos ó campo». Lo que sí confirmó es que el defensa Marcos Rodríguez no irá convocado porque está «con molestias».

De ganar los bergantiñáns, se enfrentarían en cuartos de final al vencedor del duelo Compostela-Noia, dos rivales con mucho jugo, pues el primero fue con el que en la pasada campaña lucharon por hacerse con el título de campeón de liga, y el segundo, el que los eliminó en esa misma fase de la Copa Deputación el año anterior. Pero en este sentido, Figueira mantuvo la postura de siempre: «Nunca penso máis alá do partido que temos por diante. Só espero que sexa [el derbi] un bo adestramento que nos sirva a nivel técnico e táctico de cara a liga. A estas alturas [en pretemporada] non hai un favorito. Os estados físicos son os importantes».

Laracha

Por su parte, el técnico del Laracha, Óscar Gilsanz, vivirá su primer derbi desde su llegada al banquillo de los rojiverdes, por lo que será también un día especial para él: «Os derbis por proximidade son partidos que sempre gusta disputar, tanto para os xogadores como para os adestradores, pois sempre hai compañeiros que pasaron polos dous clubes. Iso fainos moi atractivos para o público, tamén».

Respecto al rival, comentó: «O Bergantiños, se nón é o primeiro, é un dos máximos favoritos a optar ó título de liga, como xa o foi a tempada pasada. Mañá [hoy]os equipos non imos estar aínda ó noso verdadeiro nivel físico nin táctico, pois estamos arrancando aínda. E neste sentido, eles parten con algo de vantaxe, pois nós tivemos un montón de cambios, e eles xa levan dous anos con Miguel e cun modelo de xogo». No obstante, afronta el choque con el mismo objetivo que tiene para toda la Copa: «Ir crecendo no xogo e na preparación, e intentando competir e ser incómodos para o rival». Por el momento ya han llegado más lejos que en la pasada campaña (fueron eliminados en dieciseisavos).

Los jugadores rovijerdes convocados serán los mismos que en el último partido, aunque con excepciones: «Algún está con molestias por tantos minutos acumulados en tan pouco tempo de preparación».

Otros partidos

Otros duelos de la jornada son el Paiosaco-Somozas (municipal de A Laracha, 20.00), el Sofán-Boiro (O Carral, 20.00) y el Bergantiños-Deportivo (Anexo As Eiroas, 19.00); este último perteneciente a la Copa Femenina Excelentísima Deputación. En todos ellos parten los visitantes como favoritos al tratarse de equipos clásicos de categorías superiores.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Bergantiños y Laracha, cara a cara por el pase a cuartos