Critican al alcalde larachés por tener los seguros en la empresa en la que trabaja el hermano

T.L. CARBALLO / LA VOZ

A LARACHA

Jose Manuel Casal

El regidor, por su parte, señala que los seguros fueron contratados con una compañía, no con un trabajador en concreto

09 ago 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de A Laracha ha vuelto a criticar al equipo de gobierno local. En esta ocasión el dedo apunta hacia el alcalde, José Manuel López Varela, al que el portavoz nacionalista, Xoán Manoel Sande acusa de contratar los seguros del Concello, «sen convocatoria pública» con la compañía en la que trabaja el hermano del regidor como «axente exclusivo».

El edil del BNG explicó los pormenores de este caso: «Revisada a Conta Xeral do pasado exercicio atopamos un gasto total en seguros de algo máis de 50.000 euros durante o 2016, e vemos como novamente a práctica totalidade dos seguros son contratados coa compañía na que o irmán do alcalde é axente exclusivo». Según apuntó el portavoz nacionalista, del montante de las pólizas solo hay una, por importe de 173,70, abonada a otra compañía, «sendo a totalidade do resto de pagos efectuados, máis de 50.000 euros», a la aseguradora en la que trabaja el familiar del mandatario, «e todo iso sen que existise ningunha convocatoria pública».

No es la primera vez que el BNG de A Laracha denuncia está situación y exige de una vez por todas «que se faga unha convocatoria pública para a contratación da totalidade dos seguros do Concello», que, a juicio de Sande, resultaría más económico para las arcas municipales, además de un ejercicio de transparencia, mostrando así su rechazo a la contratación «a dedo». El BNG tiene contabilizados 67 pagos por seguros, 66 de ellos a una misma compañía, «a do irmá do alcalde».

Respuesta

El alcalde del A Laracha, José Manuel López Varela, mostró su indignación con el portavoz del BNG: «Os seguros contratáronse cunha compañía, neste caso Mapfre, non cun axente exclusivo». Y añadió: «O pasado ano o equipo de goberno pretendía sacar a concurso público as pólizas por lotes, en función do tipo de servizos, inmobles ou vehículos municipais. O problema é que non tivemos resposta por parte dos servizos técnicos municipais e había que renovar algunhas desas pólizas porque caducaban. Ademais, xamais tivemos en todo o ano un só reparo por parte dos servizos técnicos do Concello».