Vuelve la danza contemporánea a la Costa da Morte, con la Deputación de A Coruña

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Un espectáculo del programa Primavera enDanza, de Carballo
Un espectáculo del programa Primavera enDanza, de Carballo Ana Garcia

Habrá espectáculos en Camelle, Ponteceso y Carballo, dentro de dos semanas

02 jun 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

Camelle, Ponteceso y Carballo son tres de los escenarios elegidos por la Deputación de A Coruña para el programa ESCORA, que llevará por espacios públicos de la provincia espectáculos de danza contemporánea.

Es la segunda edición y se realiza en colaboración con compañías gallegas y de forma paralela a un trabajo de documentación y mediación con las entidades culturales y vecinales de cada localidad por la que pasa. Al igual que en la primera entrega de ESCORA, los espectáculos podrán verse en espacios públicos no convencionales, siempre y cuando la meteorología lo permita.

El viernes 16 será el turno de Ponteceso. «Alí sitúase a única Escola Municipal de Danza de toda a Costa da Morte, polo tanto era imprescindible para este proxecto vincularse coa única oportunidade en danza, da institución pública, que existe no territorio», explican desde la Deputación, que también trabajó con las Redeiras Illa de Estrela de Corme.

El sábado 17 la danza pasará por Camelle. «A escolla está en relación coa ampla presenza de asociacións e colectivos desta parroquia que se atopan activos traballando para e co territorio, nomeadamente a través de proxectos como A Casa no Alto, Mar de Fábula, Asociación de Naufraxios Galegos e Asociación Folja da Faneca», indican desde el ente provincial.

Por último, el domingo 18 será el turno de Carballo. Destacan desde la organización de ESCORA el programa Primavera enDanza, que el Concello desarrolla desde hace más de veinte años. «Neste concello o traballo de mediación realizouse coa comunidade vinculada á música e á danza tradicional, coñecendo ás asociacións Arume, Nemeth, Escola do Alprende de Oza e San Campio de Cances», explican desde el área de Cultura de la Deputación de A Coruña.