Axober y Xunta se unen para conectar oferta y demanda de empleo y cubrir vacantes

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Ana García

La conselleira de Promoción do Emprego e Igualdade firmó en Carballo un protocolo con la entidad

03 feb 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

La conselleira de Promoción do Emprego e Igualdade, María Jesús Lorenzana, firmó ayer por la tarde, con el presidente de Axober, Isidro Varela, el protocolo de adhesión al sistema de difusión de ofertas de empleo del Servizo de Emprego de Galicia. Así, la Xunta y la veterana entidad carballesa, con ámbito en Bergantiños, se comprometen a trabajar juntos para tratar de dar respuesta a las vacantes del mercado de trabajo, casando oferta con demanda.

Según explicó Lorenzana, «trátase de xeito efectivo de conectar a oferta de postos coa demanda para favorecer que o tecido empresarial atope as persoas coas competencias máis axustadas ás súas necesidades, e de que as persoas demandantes de emprego accedan a un posto de traballo adecuado ao seu perfil profesional».

El protocolo firmado en las instalaciones del Fórum, edificio municipal en el que se encuentra la sede de Axober, permitirá, por un lado, acercar ofertas de empleo al Servizo de Emprego de Galicia por parte de Axober y de sus afiliados y, por otra, potenciar el papel de la intermediación laboral de las oficinas de empleo.

La conselleira explicó que la Xunta tiene en marcha «políticas eficaces para mellorar a formación para o emprego da poboación galega e incentivar a súa contratación e o emprendemento». Y citó que está en marcha la Axenda Galega de Capacidades para o Emprego, «que supón un impulso pioneiro na cualificación das galegas e galegos. É un gran pacto polas capacidades das persoas traballadoras a través da colaboración público-privada na creación dunha contorna de aprendizaxe permanente, na que actualizar as competencias profesionais das persoas traballadoras en función das novas tendencias e necesidades do mercado laboral», añadió.

Lorenzana ya visitó a los directivos de Axober el pasado 7 de octubre, donde aprovechó para conocer su sede y divulgar las ayudas que su departamento tiene en marcha para los autónomos. 

Polo en Coristanco

La conselleira recordó que la Xunta está desplegando por Galicia la Rede de Polos do Emprendemento e Apoio ao Emprego, centros de referencia en los que se localizan las actividades en las que hay oportunidades de negocio en el entorno, además de apoyar el proceso de puesta en marcha de la idea empresarial. El de Coristanco, primero en operar en la provincia coruñesa, da apoyo desde el año pasado a Bergantiños, Soneira, Fisterra, Muros, Noia, Xallas, Barcala y Barbanza.