La Deputación da Coruña financia casi 80.000 horas de ayuda a domicilio en la Costa da Morte

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Valentín González Formoso, presidente de la Diputación de A Coruña y alcalde de As Pontes
Valentín González Formoso, presidente de la Diputación de A Coruña y alcalde de As Pontes Ana García

La inversión supera el millón y medio de euros

21 abr 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La Deputación aporta más de 1,6 millones de euros para el servicio de ayuda a domicilio en los municipios de la Costa da Morte. En total se están financiando por parte del organismo provincial cerca de 80.000 horas de atención a personas mayores o con algún tipo de dependencia. Esta labor la realizan un total de 35 personas en la zona. Este es el resumen del programa de servicios sociales comunitarios correspondiente a este año, que acaba de entrar en vigor al publicarse ayer la concesión definitiva.

El concello que recibe más dinero es el de A Laracha, con casi 240.000 euros y 13.333 horas. En el lado contrario está Corcubión, con 58.000 euros y 1.500 horas.

El presidente, Valentín González Formoso, aseguró que se trata de «un servizo imprescindible para a atención de maiores e dependentes, especialmente nos concellos rurais, que ademais dá emprego a máis dun centenar de persoas na provincia».

«Seguimos a cumprir co noso compromiso de reforzar todos os programas de protección social, tanto os da Deputación como os que dan apoio aos municipios da provincia», afirmó el presidente provincial, quien destacó que el organismo provincial «financia hoxe na provincia 100.000 horas máis de servizo de axuda no fogar na provincia que hai dous anos».

Además, Formoso subrayó el gran esfuerzo que tienen que realizar los pequeños concellos para poder contar con una plantilla de especialistas en el cuidado de las personas mayores y dependientes.

«Por este motivo seguimos incrementando a dotación económica deste programa, un dos piares da área social da Deputación, permitindo que os concellos podan contratar máis persoal administrativo, técnico e de axuda a domicilio», incidió.

«Os profesionais que a Deputación axuda a contratar son os que buscan solucións aos problemas diarios das persoas máis desfavorecidas ou que atravesan situacións difíciles, os que atenden nas casas aos maiores e dependentes», explicó González Formoso, que destacó que muchos municipios han visto notablemente incrementada la carga de trabajo de sus servicios sociales en los últimos dos años debido a la pandemia y a la situación socioeconómica.

ELABORACIÓN PROPIA