El comité de Xeal denuncia el «proceder irregular» de la empresa ante presuntos casos de acoso laboral y sexual

c. d. CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Ana Garcia

La representación de los trabajadores continúa con su calendario semanal de concentraciones. Por su parte, el PP pide cumplir las condiciones de las concesiones

09 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El comité de Xeal acaba de presentar denuncia ante la inspección de Trabajo para que se investigue «o proceder irregular da direción ante os casos de acoso laboral e sexual denunciados por dúas traballadoras». De acuerdo con los representantes de los trabajadores se incumplió «o plan de igualdade, posto que a compañía nin adoptou medidas contra o presunto agresor, nin constituíu unha comisión de investigación, nin deu traslado á representación social». Desde el comité apuntan que «a ampresa tentou ocultar estas denuncias iniciando un proceso de pesquisas á marxe do establecido no plan de igualade e impedindo que o comité e os delegados de prevención tiveran coñecemento da apertura dunha investigación, e que puideran participar na mesma, tal e como se establece na lexislación». Además, señalan que Xeal «suplantou de maneira ilegal á representación unitaria dos traballadores, nomeando un defensor do empregado, e deixando en desamparo as traballadoras que sufriron o acoso».

El PP pide cumplir las condiciones de las concesiones

De otro lado, el diputado del Grupo Popular Rubén Lorenzo reiteró ayer en el Parlamento gallego que «o mellor modo de protexer o emprego en Xeal é garantindo o cumprimento das condicións que imperan nas concesións de explotación das centrais, que vinculan estas ao mantemento da actividade industrial nas plantas de Cee e Dumbría».  Además, criticó al BNG y al PSOE «que veñen reclamar á Xunta que arranxe unha transición enerxética caótica, improvisada e carente de calquera tipo de planificación que está a levar a cabo o Goberno». Por otro lado, los trabajadores mantienen sus concentraciones con una movilización hoy delante de la fábrica de Brens.