El PP niega legitimidad a Caballero para hablar de reducir los peajes

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

ANA GARCIA

Diego Calvo asegura que el de Carballo es de los más baratos de España

10 abr 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El portavoz de Infraestruturas del PP en el Parlamento gallego y presidente del partido en la provincia coruñesa, Diego Calvo, fue muy crítico al valorar la visita que el secretario general de los socialistas, Gonzalo Caballero, realizó el jueves a Carballo para anunciar que pedirá una rebaja del peaje de la autopista AG-55.

Cree que Caballero «non ten lexitimidade para falar de peaxes, e moito menos para dar leccións sobre o que ten ou non ten que facer a Xunta, pois mentres a Administración autonómica baixa ano a ano as súas tarifas, os socialistas sóbenas en Galicia e rebáixanas noutros territorios, aos que lles pagan favores políticos».

Diego Calvo explicó que en Galicia las dos única autopistas de titularidad autonómica «teñen unhas das peaxes máis baratas de España e, ademais, sobre elas, o Executivo galego aplica bonificacións que vén reforzando nos últimos anos con novos descontos». De la AG-55 dijo que desde el año 2010 se aplican bonificaciones para los usuarios habituales y, desde el año 2019, bonificaciones en horario nocturno. Además, la Xunta ha anunciado que este verano implantará nuevas bonificaciones para las familias numerosas.

Diego Calvo considera que la visita a Carballo de Caballero fue un acto de cara a la galería: «Os paripés propagandísticos que está a realizar para facerse valer dentro do seu partido teñen o percorrido que teñen. Hai tempo que os galegos saben que o líder do PSdeG non ten nin peso político, nin influencia na súa formación, e o único que lle queda é pedir e reclamar cousas sen sentido». Y solicita que algún compañero de partido le advierta a Caballero de que «deixe de facer o ridículo».