-Os galegos, como cre que nos comportamos neste tipo de prácticas? Precisamos mellorar?
-Eu quero ser positiva e creo que se está a facer moito desde moitísimas instancias no plano da formación e da información. Penso que cada vez contamos con xente máis comprometida co medio ambiente e con ese consumo máis responsable e sostible. Agora ben, loxicamente, aínda hai moito que facer nese sentido. Nós quixemos centrarnos en cousas cotiás, porque estamos convencidos de que se fai moito para contribuír a reducir esa contaminación.
-A pandemia mudou os nosos hábitos de consumo.
-Acabamos de aprobar a nosa estratexia de protección para os próximos cinco anos que encadramos en tres ámbitos: dixitalización, colectivos vulnerables e a información e a educación. A pandemia acelerou a dixitalización e moitos se atreveron a mercar electronicamente. Pero non se pode esquecer que os consumidores teñen que ter a mesma protección, os mesmos dereitos en liña que de forma tradicional. Estamos a facer bastantes actividades nese sentido. Ademais, tendo en conta a certas categorías de persoas consumidoras que, ás veces, quédanse rezagadas ou carecen de medios ou capacidades para poder participar dunha maneira máis activa neste mercado.