Alfonso Rueda entrega en Fisterra cuatro embarcaciones de salvamento

julián Fernández CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

ANA GARCIA

Son para el grupo de Protección Civil local y los de Valdoviño, Barreiros y Vilagarcía

17 feb 2021 . Actualizado a las 20:18 h.

El vicepresidente de la Xunta, Alfonso Rueda, se desplazó hoy miércoles a Fisterra para entregar cuatro embarcaciones neumáticas y semirrígidas para salvamento dirigidas a las agrupaciones de Protección Civil local, así como para las de Valdoviño, Barreiros y Vilagarcía de Arousa. Son lanchas de hasta seis metros de eslora que permitirán reforzar los equipos de rescate de las cuatro localidades costeras, aunque también están concebidas para usos fluviales.

Rueda le agradeció al alcalde fisterrán, José Marcote, haber hecho de anfitrión y a los otros tres «que se achegasen ata aquí, para recoller unha nova entrega de material que fai a Xunta de Galicia dentro dos plans de apoio a Protección Civil, que, como dixo o alcalde de Fisterra, con moitos homes e mulleres que dedican boa parte do seu tempo a atender aos demais e algo tan importante como son as emerxencias».

Destacó también el vicepresidente que estas organizaciones realizaron una importante labor durante la pandemia con el reparto de alimentos y otras tareas. «O que debemos de facer é, cando menos, equipalos coa formación e co material necesario», afirmó. Son 13 millones de euros los que la «Xunta leva investido en material», añadió, tanto para Protección Civil como para los grupos de emergencia. «Seguiremos con estes plans e este ano aprobaremos un novo para seguir con estes equipamentos, para onde falte este material, que, afortunamente, son xa moi poucos sitios E tamén hai que ir renovando, porque é un material que se usa moito», comentó Alfonso Rueda.

El alcalde, José Marcote, por su parte, apuntó que, «sempre é unha boa noticia recibir medios para atender as emerxencias que poidamos ter aquí no mar». Agregó que «lle hai que aportar medios a esta xente, que voluntaria e maioritariamente bota o seu tempo e o seu corpo a esta tarefa tan boa para que poida facer o seu traballo da mellor maneira posible e garantir ao máximo a seguridade nas nosas costas». Es más cree que «sempre está ben ter este tipo de achegas», indicó.

Con respecto a la situación de su agrupación de Protección Civil apuntó que «isto é unha península e estamos rodeados de mar por todas partes. Somos un pobo con moita afluencia de fóra, estamos na fin do Camiño, estamos na fin do mundo. Entón, a afluencia de xente aquí é moi grande, o mar está aí, a xente está nas praias de dentro e de fóra. A estatística é a que manda. Habendo xente, sempre hai posibilidades de calquera tipo de incidencia e de incidente e no mar a rapidez de intervención é fundamental, polo que a dispoñibiliade deste tipo de material é fundamental. Na costa nosa necesitamos este tipo de medios», concluyó.

En el acto también estuvo el delegado territorial de la Xunta, Gonzalo Trenor, así como voluntarios de Protección Civil de las cuatro localidades beneficiarias del nuevo material.

En el Gobierno gallego apuntan que la misma orden en la que figuran las embarcaciones incluye entrega de otros equipamientos, como 12 remolques de emergencias, 8 vehículo tipo todoterreno pick-up, 37 tiendas y 12 esparcidores de sal, entre otros.