Los conselleiros de Industria y Emprego recibieron al comité de empresa de Xeal y trataron sobre el ERTE

Reclaman los miembros del comité que la Xunta «abandone a pasividade na que está instalada desde que se efectivizou a operación de venda do conplexo e que esixa dunha vez o plan de viabilidade ao que obrigan as cláusulas das concesións, ante a segregación encuberta que está a facer a empresa»


Carballo / la voz

El comité de empresa de Xeal se reunió el miércoles con el conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, y con la responsable de Emprego, María Jesús Lourenzana. A ambos les criticaron «a lentitude coa que se está a actuar diante do desmantelamento das fábricas e da drástica redución da produción». Recordaron que «é obrigado que a empresa presente un plan de viabilidade no que, ademais, debe incluír un plan de rearranque dos fornos». En el encuentro también se acordó, según el comité de empresa, «trazar unhas liñas de actuación en común para abordar as demandas dos traballadores e das traballadoras e manter un contacto permanente entre administración y comité».

Uno de los principales asuntos abordados fue el del expediente de regulación de empleo que la representación social considera «un fraude». Reclaman los miembros del comité que la Xunta «abandone a pasividade na que está instalada desde que se efectivizou a operación de venda do conplexo e que esixa dunha vez o plan de viabilidade ao que obrigan as cláusulas das concesións, ante a segregación encuberta que está a facer a empresa». Se trata de una «operación argallada entre Ferroatlántica y TPG-Ithaka» que supone «un incumprimento flagrante da concesión», por lo que la Xunta «debe intervir de inmediato para garantir a salvagarda do interese público e o mantemento do todos os empregos e da actividade industrial á que está ligado o dereito das explotacións das centrais».

Asimismo, los miembros del comité de Xeal demandaron de la Xunta de Galicia que actúe contra el expediente de regulación de empleo que se empezó a aplicar el día 24 de septiembre, «atendendo ás competencias do Goberno galego en materia laboral, e a que ese expediente foi negociado e asinado para outra empresa e con outra representación legal».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Los conselleiros de Industria y Emprego recibieron al comité de empresa de Xeal y trataron sobre el ERTE