Cerceda suprime las actividades culturales y deportivas hasta el 2021 por el coronavirus

Quedan exentas las que compiten de manera oficial


carballo / la voz

Como medida preventiva ante el coronavirus, el Concello de Cerceda ha decidido suspender las actividades culturales y deportivas hasta el 2021.

«Agás aquelas que compiten de maneira oficial, que cando se retomen ditas competicións poderán volver aos adestramentos», aclaran desde el gobierno local. La medida pretende evitar posibles contagios en el marco de la realización de este tipo de eventos. «Aínda que a nosa situación como municipio está controlada, consideramos que non está de máis tomar este tipo de medidas de prevencións á espera nestes meses de outono da evolución do covid-19», apuntan.

Entre las actividades que quedan suspendidas están los cursillos de natación de la piscina municipal. «Non obstante, a instalación queda aberta dende o 1 de outubro no seu horario habitual (9.00-13.00 horas e 15.30-22.00) para as persoas que queiran facer uso dela, seguindo o protocolo establecido», explican desde el Concello. Asimismo, los locales sociales de O Moucho, A Silva e A Baixa tampoco abrirán por el momento. «Entendemos que os protocolos necesarios para abrilos non permite desenvolver a actividade forma na que estaban acostumados as persoas usuarias dos mesmos», señalan.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Cerceda suprime las actividades culturales y deportivas hasta el 2021 por el coronavirus