Huguette Periscal: «Ata onte non tivemos absolutamente ningunha información sobre o estudo epidemiolóxico»

La carballesa es doctora en el centro de salud de Tordoia. Le han asignado, para su cupo, 11 pacientes a los que tendrán que llamar para convocarles al estudio

Huguette, a la izquierda
Huguette, a la izquierda
M. L.
Carballo / La Voz

La doctora carballesa Huguette Periscal es una de los tres médicos que prestan servicio en el centro de salud de Tordoia, en donde por el momento solo han tenido un positivo por coronavirus que ya está curado. A partir del viernes, como en el resto del territorio, comenzarán con el estudio epidemiológico en el que están llamados a participar 100.000 gallegos.

«No noso caso, ata hoxe pola mañá [por onte] non tivemos absolutamente ningún tipo de información ao respecto. Hoxe [por onte] xa recibimos un correo de Saúde Pública convidándonos a participar e informándonos dos protocolos», señaló Periscal en RadioVoz Bergantiños. Se han seleccionado de forma aleatoria a los ciudadanos, que se irán llamando estos días para, el viernes, dar inicio al estudio, que deberá estar finalizado el 7 de mayo. «Eu teño asignados para o meu cupo 11 pacientes. En total, no noso centro haberá uns 75. É asumible, pero noutros centros, como o de Carballo, onde teñen unha gran presión asistencial, están pasándoo mal», indicó la doctora, que también explicó en qué consiste esta prueba y de qué manera se realiza: «A participación é voluntaria e hai unha listaxe de suplentes por se alguén non quixese sumarse. Chámase a cada paciente, fáiselle unha enquisa de sintomatoloxía e, despois, acude en persoa para practicárselle unha proba en sangue para detectar anticorpos; unha proba que procuraremos facer no propio vehículo. Se o paciente dá positivo activarase o protocolo habitual e faráselle unha proba PCR en mucosa».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Huguette Periscal: «Ata onte non tivemos absolutamente ningunha información sobre o estudo epidemiolóxico»