Nueva guerra abierta entre el párroco de Malpica y el Concello: ahora por los alimentos de Cáritas

F. Rodríguez, T. Longueira CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

ANA GARCIA

Cañizo, muy enojado, anunció sendas denuncias contra el cura Aquilino Fernández: «Ante a Garda Civil e o Tribunal Eclesiástico de Santiago»

21 mar 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Las declaraciones del párroco de Malpica, Aquilino Fernández, en las que se quejaba de que el Concello se quedaba, supuestamente, con la mitad de los alimentos que, según él, le corresponden a Cáritas, han provocado un nuevo frente entre el cura y el Ayuntamiento.

El edil Alfredo Cañizo cargó contra el sacerdote. Lo hizo ayer en Radio Voz Bergantiños. Se despachó a gusto contra Aquilino Fernández, al que acusó de ser un «cura mentireiro». Y añadió: «Un cura non debe dicir mentiras, pero é que este non conta unha verdade nin aínda que o apreten». Cañizo dio su versión de lo ocurrido: «O martes pediunos se lle podiamos ir recoller os alimentos de Cáritas. Eu contesteille que non pero, a final, foise. Un empregado municipal colleu un camión e foi a Santiago a recoller os alimentos de Cáritas de Buño. Outro traballador colleu outro camión e foi ata A Coruña para recoller os alimentos de Malpica. Ao chegar, xa de volta, o camión da Coruña descargou no Centro Cívico a parte que lle corresponde a Servizos Sociais, como se fixo sempre, e o resto, a casa do dura para Cáritas. E agora di que nos quedamos cunha parte dos alimentos»: Cañizo, muy enojado, anunció sendas denuncias contra el cura: «Ante a Garda Civil e o Tribunal Eclesiástico de Santiago». Desde el Concello ya dejaron claro que «a partir de agora deixará de prestar o servizo, para evitar que se poña en dúbida as accións do Concello. A partir de agora será a igrexa quen realice esta tarefa».