Fernando Buendía: «No momento clave fomos quen de defender mellor»

f. r. / j. v. l. CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

BASILIO BELLO

El entrenador del Basket Xiria habla de la victoria más esperada

31 ene 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El entrenador del primer equipo del Basket Xiria, Fernando Buendía, que como a varios miembros de la plantilla le toca pasar estos días por un proceso gripal, valoró ayer en los micrófonos de Radio Voz Bergantiños la última y esperada victoria del conjunto en Liga EBA. Un triunfo que les anima a «seguir traballando un semana máis, tentando loitar e que saian ben as cousas».

Frente al Universidad de Valladolid salieron, sobre todo en último cuarto que resultó decisivo. «Foi un partido moi parecido ao ritmo que tiñamos co Salamanca. Comezamos moi ben, logo pasamos apuros, pero si é certo que no momento clave do último cuarto, cando estaban as cousas complicadas, fomos quen de defender mellor o noso aro. Durante seis minutos eles só puideron anotar un tiro libre e iso fixo que lle puidésemos dar a volta e gañar o partido», resumía el técnico que ahora prepara la visita al Obradoiro. Esperan dejar atrás errores, como la falta de acierto ofensivo y el fallo de muchos lanzamientos en situaciones claras, al tiempo que mantienen lo mejor logrado hasta la fecha que es la solidez defensiva mostrada por momentos para mantener la categoría.

«É un equipo que está por arriba, de xente nova, pero estamos con todas as ganas de ir a Silleda que é onde xogan. Son moi potentes fisicamente, con xente moi grande, do mellor da competición. Temos que nivelar esa diferenza física e que teñan que defender», explicó el entrenador.