Christopher Pallas: «O cambio de adestrador non vén a nada, non se entende»

El portero y capitán del Bergantiños cuenta cómo recibió la plantilla la última decisión de la directiva


Carballo / La Voz

La plantilla del Bergantiños se enteró de la decisión de la directiva a través del comunicado emitido por el club en las redes sociales. Así lo confirmó el portero y uno de los capitanes, Christopher Pallas: «Enterámonos polas redes sociais. Ninguén nos dixo nada». De hecho, según explicó, a primera hora de la tarde de este lunes, todavía nadie se había puesto en contacto con ellos. Esperaban, así, conocer los motivos del cambio de entrenador en el primer entrenamiento de la semana, el lunes a última hora de la tarde.

No obstante, el carballés, que es uno de los pesos pesados del equipo, con ocho temporadas a sus espaldas defendiendo la elástica rojilla, quiso mostrar su opinión sobre este cambio repentino en el banquillo. «Non contabamos con isto. Non se entende o cambio. Pero bueno, é decisión do club e témola que aceptar», empezó diciendo, a lo que añadió: «Quedamos alucinando. Sobre todo, despois de ganar o domingo. Non é entendible esta decisión. Máis que nada, pola dinámica que traiamos. Agora que comezabamos a puntuar, non é moi lóxico, non vén a nada. Estabamos comezando a coller confianza a nivel de equipo, de puntos, de xogo. Non sei que volta quere dar a directiva, a verdade. Ten que dar as súas explicacións de por que se fai. Estabamos moi ben con Borja».

Sobre el hasta ahora técnico, quiso ahondar más: «Creo que non é o mellor momento para destituír a un home da casa como é Borja, que o deu todo por este club. Máis que nada porque colleu o equipo nunha mala dinámica e, despois de levar unha marxe de resultados que non eran bos, parece que agora logramos cambialos. Cando todo empeza a funcionar, non é lóxico».

El bergantiñán, que fue hasta la pasada campaña compañero de Facal y, en la presente, jugador suyo, quiso dedicarle unas palabras de apoyo moral: «Agora mesmo, creo que non hai ánimo posible para darlle. Eu levo xogando moitos anos con Borja e, a verdade, dende que é adestrador, intentei dar o mellor de min para devolverlle a confianza que el me brindou poñéndome cada domingo. Isto é un pequeno impulso para a súa carreira, que sei que vai ter ofertas en breve porque é unha gran persoa e, sobre todo, un gran técnico».

Sobre el nuevo entrenador, José Luís Lemos, dijo que no le sorprendió que estuviese el domingo en las gradas ya que «leva alí toda a tempada».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
7 votos
Comentarios

Christopher Pallas: «O cambio de adestrador non vén a nada, non se entende»