Borja Facal «Precisamos máis capacidade ofensiva á hora de crear»

f. rodríguez / j. v. lado

CARBALLO

BASILIO BELLO

El míster carballés valora la mejora en seguridad defensiva y da crédito a la llegada de los nuevos fichajes

10 ene 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Un empate sin goles contra el colista no es la mejor carta de presentación para un Bergantiños antepenúltimo en la tabla, que ahora recibe al Choco con una misión clara: mejorar el rendimiento en ataque. «Creamos situacións de finalización, pero non concretamos ningunha e foi unha mágoa. No positivo, quedo con que o equipo creceu en defensa, conseguimos unha estrutura de posicionamento e fronte a un equipo que, a pesares de ir último, ten un fútbol moi propositivo, só conseguiu facernos un disparo entre os tres paus», dijo el entrenador rojillo, Borja Facal, ayer en Radio Voz, donde valoró las posibilidades de las nuevas incorporaciones, aunque no cree que la solución a los problemas del equipo «non é só unha individualidade que marque. Precisamos máis capacidade ofensiva á hora de crear situacións de vantaxe. Xerar máis para aumentar a eficacia», detalla.

En cuanto a las incorporaciones, explicó que con Aleksey Klak están realizando un trabajo con el tema del idioma y, además, aunque se estuvo entrenando «ten que coller ritmo competitivo».

En cuanto a Vela, como viene de jugar en Hungría, aún están con los últimos trámites para lograr la transferencia internacional.

Respecto a Borja Cabanillas, destacó que «é un xogador con moita creatividade no último cuarto de campo, que pode xogar na media punta ou en banda e ten capacidade de pase e unha boa visión de xogo», con lo que encajaría perfectamente en esas necesidades del Bergantiños arriba.

En el capítulo de salidas, Facal lamenta la baja de Álex Dieguez, pero tanto desde la dirección técnica y deportiva como desde la directiva, porque asegura que toman las decisiones de manera consensuada, entienden las motivaciones del chaval para irse. «É unha mágoa porque é un rapaz cunha disposición para o traballo excelente, pero trátase dun xogador novo, que non estaba a contar cos minutos que considera necesarios e entendemos a súa situación. Aceptamos o seu desexo de saír porque ten que dispoñer deses minutos para seguir progresando», señala el técnico.

Ya pensando en el partido de este fin de semana, Facal admite que el Choco es un rival complicado, «ben traballado durante os últimos anos e que ten unha idea marcada que non mudou nada», y son «conscientes do seu potencial ofensivo». Ahora bien, el entrenador también reivindica la historia y la trayectoria de su equipo como principal valor. «Somos o Bergantiños e non nos atemoriza nada. Este equipo foi quen de facer cousas importantes e esa ilusión ímola ter sempre. Ante os rivais de renome queremos demostrar que temos esa capacidade competitiva», concluye el entrenador.