Hosteleros de la comarca triunfan en el Fórum Gastronómic de Barcelona

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Cedida

Por el estand de la Deputación pasaron chefs como Adrián Felípez o Fernando Agrasar

20 nov 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

«Temos unha materia prima excepcional, máis tamén a capacidade de transformala en produto gastronómico de primeira orde», dijo el vicepresidente y responsable del área de Turismo de la Diputación de A Coruña Xosé Regueira, durante su intervención en el Fórum Gastronómic de Barcelona. Regueira alabó la capacidad de las empresas en «ofrecer produto de calidade e a gran repercusión que está a ter a oferta da Deputación nos círculos de xornalistas e empresas do sector no Fórum».

Pero Regueira no viajó solo hasta la Ciudad Condal. Lo hizo en compañía de varios expertos en gastronomía, quienes, por cierto, están triunfando con sus ofertas culinarias de primer nivel. Si este lunes fue el chef Adrián Felípez, gerente del restaurante Miga, el que hizo las delicias de los asistentes, con una propuesta de guiso de pulpo con patatas de Coristanco, menestra de vegetales y algas y cacheira de porco celta con sopa de verduras, ayer le tocó el turno a Fernando Agrasar, responsable del restaurante As Garzas de Barizo y representante de la Escola Municipal de Hostalería de Carballo, con un showcooking, que incluyó un menú compuesto por mejillones en escabeche y falso capuchino de sopa de pescado y apio bol. Pero hasta la capital catalana, la Costa da Morte llevó otros productos, como las empandas de Carballo.

Xosé Regueira apuntó en su intervención que la hostelería local consiguió «demostrar que a nova cociña galega é quen de recoñecer a cociña tradicional e a materia prima de calidade».

Un éxito

Para el vicepresidente de la Diputación, «o gran éxito de profesionais do sector, sen ter unha capacidade de produción enorme, e das empresas son quen de situarse na liña de distribución de alta calidade». Habló de un Fórum Gastronómic de Barcelona de «altísima calidade» e hizo hincapié «na repercusión que están a ter empresas e profesionais no programa que a Deputación está a desenvolver na feira de Barcelona, con importantes contactos tanto no ámbito do xornalismo especializado como nas empresas de distribución que son o principal público dun dos eventos internacionais de máis relevancia do sector».