Miguel Figueira: «Estou convencido de que a distancia co líder non é insalvable»

«Se agora é un arbitro o que ten que interpretar o fútbol, mal imos», añadió el técnico del Bergantiños


carballo / la voz

Salió el Bergantiños más enchufado que nunca este domingo al campo de As Eiroas ante el Fabril para tratar de escalar posiciones en la tabla de forma urgente. Los rojillos no decepcionaron, pero, cuando mejor estaban, el árbitro, Adrián García Rodríguez, comenzó a tomar decisiones que perjudicaron a los de Miguel Figueira hasta llegar al resultado definitivo de 1 a 3. El entrenador criticó la actuación arbitral en los micrófonos de Radio Voz Bergantiños y habló de la situación en la que queda el equipo carballés tras la séptima jornada: undécimo, a diez puntos del líder, el Ourense CF, y a cinco del conjunto que marca el derecho a disputar la fase de ascenso, el Barco.

«Foi un partido estraño polas circunstancias que se deron, sobre todo na segunda parte. Foi un pau moi duro para nós e inmerecido, penso», comenzó diciendo, a lo que añadió: «O equipo saíu moi ben na segunda parte, os cambios déronnos o que pretendiamos. Tivemos un empate cun moi bo gol e ocasións para poñernos por diante. Pero despois chegaron un par de xogadas moi polémicas, baseadas en interpretacións do árbitro. Se agora é un arbitro o que ten que interpretar o fútbol, mal imos».

El aspecto positivo que saca el técnico del encuentro es el que pretendía desde un principio: «Os xogadores demostraron que están centrados, motivados polo labor do que estamos tratando de facer este ano». Por esto y porque asegura que llevan «unha boa liña de traballo semanal» afirmó estar «tranquilo». Algo con lo que no está contento es con los números logrados en las primeras siete jornadas: «A min vai ser a quen se me vai xulgar nese sentido». No obstante, prima otros factores: «Para min, o máis importante é que os xogadores sigan tranquilos e confiando no seu traballo».

El propio míster sacó el tema de que ya le habían preguntado sobre si la distancia con el líder era insalvable. Fue rotundo en la respuesta: «Estou convencido de que non». Puso de ejemplo la temporada en la que se sentó en el banquillo carballés: «Ao equipo tamén lle custou facer gol e acabamos a primeira volta descolgados da cabeza, a 18 puntos. Ao final xogamos a fase de ascenso». Por todo esto, reflexionó: «Na sétima xornada de liga non podemos falar diso. Non vou variar a miña mentalidade pese a que non estean saíndo os resultados. A tranquilidade e a calma son as que dan os resultados a largo prazo».

Los fieles seguidores del Bergantiños recordarán de aquella campaña de aterraje del de Mazaricos en As Eiroas que los bergantiñáns no perdieran en toda la segunda vuelta. Miguel tampoco pide eso, sino recuperar lo que él describió como «fundamental»: «Rivera, Cano e Duque aínda non marcaron. Non é que non estean traballando, senón que non lle saen as cousas pese a traballalas. Neste sentido, houbo diferenza entre o último partido e o anterior. Ante o Fabril viuse un equipo valente, dominante e con posesión do balón, mentres que nas Somozas foi imposible con dez homes entregados na defensa».

El míster espera con ansias el día que cambie eso y ya piensa en el próximo rival, el Rápido de Bouzas, otro de los llamados al título que comenzó la liga de forma irregular: «Veñen de descender, tiveron que cambiar o cadro de xogadores por completo e conseguiron resultados dispares. Encaixan moi pronto e iso nesta categoría é fundamental», empezó explicando, a lo que añadió: «É un equipo importante con xogadores de Segunda B, pero aínda non é sólido. O bo é que cambiaron o campo a herba de última xeración e pódese practicar un mellor fútbol».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Miguel Figueira: «Estou convencido de que a distancia co líder non é insalvable»