El comité de la central térmica de Meirama insiste en la planta de biomasa

El presidente del comité se reunió este miércoles con el conselleiro de Economía


El potencial económico de Cerceda se verá comprometido con el cierre de la central de Meirama. Por eso, el comité de empresa y los trabajadores adscritos a la térmica, unos 90 entre directos e indirectos, insisten en la viabilidad económica y medioambiental de una planta de biomasa cuando en junio del 2020 cese la actividad de la térmica. Así lo confirmó en Radio Voz el presidente del comité de empresa, Bautista Vega Tato: «Os traballadores cremos que é factible dende o punto de vista técnico, económico e medioambiental».

Vega Tato se reunió este miércoles por la tarde con el conselleiro de Economía, Industria e Emprego, Francisco Conde, y el director xeral de Enerxía e Minas, Ángel Bernardo Tahoces.

En este encuentro, que se prolongó por espacio de hora y media, el presidente del comité de empresa, acompañado por otros compañeros, explicó que habían pedido a la Xunta de Galicia que medie «entre os traballadores, os sindicatos, os representantes políticos dos concellos da comarca de Ordes con Naturgy para que a empresa acometa o proxecto», a su juicio, sostenible desde todos los puntos de vista: «Dende o punto de vista económico porque hai unhas axudas estatais ao través da Unión Europea para levar a cabo esa transición enerxética en favor das renovábeis, co cal o custe para a empresa é pequeno e a rendibilidade da planta da biomasa, importante. Tamén manteríase o emprego na comarca e polo tanto favoreceríase aos concellos da zona».

Comisión de seguimiento

De forma paralela, Bautista vega Tato quiere que la Xunta medie para que la problemática que afecta a la planta térmica de Meirama se incluya en la comisión creada con la de Endesa en As Pontes: «Somos conscientes de que a realidade da térmica de Meirama é a que é: o 30 de xuño de 2020 deixará de producir enerxía mediante o emprego do carbón, pero no fondo da cuestión é que son dúas plantas térmicas cuxo futuro e os das súas comarcas están en perigo, unha máis cedo ca outra, pero o están, e por iso solicitamos á Xunta de Galicia que inclúa nesa comisión de seguimento aos sindicatos, concellos implicados da zona de Ordes e os representantes do comité de empresa e dos sindicatos nesa comisión», argumentó Bautista vega Tato.

Más sobre Meirama

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

El comité de la central térmica de Meirama insiste en la planta de biomasa