José Muíño niega responsabilidades del Concello por el vertido de Cabana

El alcalde dijo en RadioVoz que la contaminación no fue en el estuario, «senón en Neaño»


Carballo / La Voz

El alcalde de Cabana, José Muíño, desmintió ayer en RadioVoz que el vertido por el que Augas de Galicia ha multado al Concello se diese en el Estuario do Anllóns. «Hai dúas denuncias solapadas no tempo. Unha dun colectivo que se dedica a perseguirnos e que informaba dunha vertedura no Curro. Nese caso, as analíticas, que deron cero, determinaron que non existía contaminación: era augas dun prado que baixaban cargadas de materia orgánica. Noutra denuncia, neste caso no lugar de Neaño, descubrimos que existían unha serie de verteduras a través da rede de pluviais [...] e que había un par de casas que estaban vertendo de xeito irregular. Está a cincocentos metros da ribeira, polo que para nada chega ao Anllóns», relataba ayer Muíño.

El regidor también explicó que el Concello tomó medidas y presentó un proyecto hace un año para «facer unha rede de saneamento que recolla esas verteduras e vaian a unha pequena depuradora», según detalló. Solo falta el visto bueno de la Deputación.

Pese a todo, y aunque el alcalde recordó la imposibilidad de controlar «o 100 %» de los usos irregulares que la gente hace de las pluviales, han de hacer frente a la multa de Augas de Galicia: «Oxalá sexan sempre tan eficientes. Hai expedientes que tardan máis dun ano en resolver, pero para sancionar vexo que non tardan tanto tempo», replicó.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

José Muíño niega responsabilidades del Concello por el vertido de Cabana