Piden al PP que aclare si en Caión habrá un centro comunitario o sociocomunitario

Para el edil nacionalista, el término sí importa: «¿Vai ser un centro para os veciños e veciñas de Caión ou para os de toda a Costa da Morte?»


Carballo / La Voz

El portavoz del BNG de A Laracha, Xoán Manoel Sande, ha solicitado al grupo de gobierno que aclare si lo que se va a construir en Caión es un centro comunitario o sociocomunitario. Para el edil nacionalista, el término sí importa: «¿Vai ser un centro para os veciños e veciñas de Caión ou para os de toda a Costa da Morte?», se preguntó. «¿O seu obxectivo será o de atender os servizos municipais de carácter social ou vai ser un centro polivalente das actividades de pesca dedicado ao mar?», añadió.

Sande acusa al PP de no aclarar qué tipo de ayudas «ten comprometidas, de que Administracións e para que obxecto?». Según el portavoz del BNG, el convenio firmado en el 2016 con el Consorcio Galego de Igualdade e Benestar, del que el Concello recibió 15.000 euros de la primera anualidad, «a finalidade era a construción dun centro sociocomunitario para atender os servizos municipais de carácter social», aunque una ayuda solicitada al GALP 3, denegada, el Concello pretendía hacer un espacio «dedicado ao mar, un centro polivalente das actividades da pesca».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

Piden al PP que aclare si en Caión habrá un centro comunitario o sociocomunitario