El Laracha sigue sin presidente y Canito no descarta continuar

La asamblea celebrada este jueves por la noche en la Casa da Cultura (la segunda para resolver esta cuestión), a la que apenas acudieron 40 personas, no sirvió para aclarar el panorama


Carballo / La Voz

El Laracha continúa sin tener despejado su futuro más inmediato, tanto a nivel institucional como deportivo. En lo institucional sigue sin presidente tras anunciar recientemente José Manuel Ceide Pallas, Canito, que dejaba el cargo después de 13 temporadas de forma ininterrumpida. Sin embargo, el todavía mandatario se plantea ahora otro escenario: no descarta seguir al frente de la nave siempre y cuando se cumplan una serie de requisitos.

La asamblea celebrada este jueves por la noche en la Casa da Cultura (la segunda para resolver esta cuestión), a la que apenas acudieron 40 personas, no sirvió para aclarar el panorama. Al contrario. De manera oficial ningún socio se posicionó para coger timón de la entidad. «Houbo un señor que dixo que estaba disposto a coller o Laracha, pero non é socio, algo que vai en contra dos estatutos do club», apuntó ayer Canito. Y añadió: «Tampouco esta persoa dixo quen o ía acompañar na futura directiva e esas dúbidas fanme replantexar a miña marcha».

Sobre su continuidad, Canito dijo: «Primeiro teño que falar coa miña familia porque o motivo de que eu anunciara que o deixaba foi precisamente polas presións da familia. Pero hai algo máis: o club está saneado, sen débedas, froito dun traballo serio nestes anos e non quixera que o club ao que quero caera en mans de calquera, sobre todo se non é socio, e iso hai que entendelo. Temos oito equipos na actualidade, sete de base máis o dos maiores. Telos conlevou moito traballo e moito esforzo e o que quero é que o Laracha sega ser o que é». Y argumentó sus palabras: «Unha opción que se podería plantexar sería a de seguir eu cunha persoa que lidere o proxecto, axudalo un tempo, por exemplo un ano, e cando estea preparada e lista, marchar para casa». Otra opción es otro mandato (4 años), aunque esta no es una opción que a Canito le agrade especialmente.

Posible descenso

En el plano meramente deportivo, el primer equipo mantiene la incertidumbre de si seguirá, o no, en Tercera División el próximo curso. Depende de que el Compostela o el Vilalbés (o los dos) asciendan a Segunda B. Pero Canito tiene claro que esta incertidumbre, sobre todo institucional, debe acabar lo ante posible: «Hai que fichar e non podemos esperar a facelo a ultima hora porque ao mellor acábase collendo xogadores que non queren os demais. A comezos da semana que vén adoptarase unha decisión definitiva», indicó Canito.

Adiós a Javi Álvarez

Lo que sí confirmó el presidente, interino del Laracha hasta la fecha, es que Javi Álvarez no continuará al frente del primer equipo la próxima temporada, pase lo que pase con el descenso por arrastres: «Javi non seguirá e regresará ao fútbol base do Dépor». Sobre el convenio suscrito con el Deportivo, Canito dijo que el acuerdo seguirá vigente si el Laracha continúa en Tercera División, de lo contrario «habería que analizar se se mantén, ou non», comentó.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Laracha sigue sin presidente y Canito no descarta continuar