El comité de Ferroatlántica dice que solo negociará sin vender las centrales

La compañía considera que esta postura es incomprensible


cee / la voz

El comité de empresa de Ferroatlántica acordó ayer que no acudirá a la reunión convocada por la empresa para el lunes en Madrid. La compañía considera que esta postura es incomprensible e irresponsable cuando están en juego inversiones por valor de 100 millones de euros y más de 500 empleos. Los trabajadores insisten que están abierto al diálogo «pero baixo unha premisa irrenunciábel: que a empresa desista publicamente da operación ilegal de venda das centrais hidroeléctricas e da segregación das actividades».

Les parece «un insulto a insistencia de Ferroatlántica en manter unha reunión con este Comité, ignorando o clamor de toda unha comarca que, o pasado 10 de marzo saía masivamente ás rúas para reclamar ao lado dos traballadores e as traballadoras da empresa, xustiza social polo castigo sufrido durante 25 anos de explotación e espoliación dos nosos recursos naturais. Unha comarca que veu como os beneficios xerados serviron para potenciar e enriquecer outras empresas do Grupo no mundo, mais non para reinvestir na modernización e ampliación das capacidades produtivas das fábricas na Costa da Morte».

El comité recalca que el «plan industrial» no es «digno de tal nome» porque se fundamenta en la venta de las centrales y, por tanto, lo ven como «un verdadeiro plan de desmantelamento e reconversión». A su juicio, el financiamiento de estas necesarias inversiones «ten que abordarse principalmente a través dun plan plurianual de reversións das actividades e beneficios xerados polas concesións».

También recuerdan que la ilegalidad de la operación planteada por Ferroatlántica «fica demostrada por recentes informes xurídicos independentes, que reafirman as sentenzas xudiciais existentes», al tiempo que critican que la Xunta mantenga una actitud «cómplice» con la empresa.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El comité de Ferroatlántica dice que solo negociará sin vender las centrales