Continúan las acusaciones entre la asociación que denunció la obra y el Concello

La Voz

CARBALLO

12 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Mientras las obras continúan los plazos previstos por el club, el Comité de Defensa de las Rías Altas, entidad que denunció esta construcción ante la Fiscalía, y el Concello mantienen sus discrepancias sobre los procedimientos burocráticos efectuados para dar el visto bueno al recinto de tiro.

En la entidad han vuelto a insistir en que se han vulnerado una serie de preceptos medioambientales en el entorno en el que se ha habilitado el campo de tiro olímpico. Además, acusan al alcalde, José Manuel López Varela, de faltar a la verdad: «Minte cando di que ninguén lle falou do Comité de Defensa de las Rías Altas nin que nos puxemos en contacto co Concello». Desde el colectivo aseguraron ayer que sí hubo contactos con personal municipal: «Falamos por teléfono coa arquitecta municipal» en, al menos, dos ocasiones. «Ademais o 30 de agosto estivemos no Concello para ver o expediente e falar con esa persoa [la arquitecta]. Ao parecer o alcalde estaba ocupado. Tamén conversamos aquel día co concelleiro de Obras, co que xa se falara con anterioridade por ese tema. E todo iso podémolo comprobar».

Por su parte, el alcalde dijo: «Repito o que dixen onte [anteayer para el lector]. Non coñezo esa asociación, nin a ninguén representante. Ninguén se puxo en contacto comigo. Sei que veu unha persoa a mirar o expediente. Por certo, no seu momento os interesados tiveron vinte días para presentar alegacións e non o fixeron. Fixérono fóra de prazo». Y añadió: «Con respecto a obra, teñen todos os informes favorables dos diferentes departamentos da Xunta e por iso o Concello deu a licenza para obrar».