La organización del «Punto Rojo» baiés ha calificado de «excelente» esta feria comercial

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Ana Garcia

A la espera de concretar las cifras de ventas y clientes, los coordinadores estudian si continúan con estas iniciativas tras los buenos resultados

31 ago 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La organización de la iniciativa comercial Punto Rojo de Baio ha calificado de «excelente» el resultado de esta feria outlet, que se llevó a cabo este fin de semana en las calles Obispo Romero y General Vidal Ríos. Uno de los máximos responsables de coordinar la actividad, Ramón Lema, explicó: «Foi un gran éxito, tanto pola parte comercial como hosteleira», apuntó. Según él, la respuesta de los autónomos y de los clientes «foi mellor da esperada. Todos din que tiveron moitas ventas e a satisfacción xeral de que foi unha gran idea».

Lema destacó la presencia de una veintena de comercios de fuera de la localidad. «Creo que é para estar contentos», dijo. Y añadió: «Houbo unha gran coordinación entre os 60 establecementos participantes, situados na rúa, así como os restaurantes e bares de Baio para facer do Punto Rojo un atractivo máis de Baio», comentó. Lema agradeció la colaboración «dos 71 comercios, que aportaron cada un 100 euros para a posta en marcha desta actividade. A xente quedou encantada, por exemplo, co tema dos pinchos gratis, algo que hai que destacar».

De la misma opinión es Mari Castiñeira, otra integrante del comité organizador del Punto Rojo: «Polo que nos di a xente, houbo boas ventas. Xente que tiña moito stock de roupa logrouna colocar entre a clientela». Castiñeira destacó también «os inchables, e outras actividades paralelas como a exposición de motos. Tamén influíu, e moito, o bo tempo do fin de semana».

A la espera de concretar las cifras de ventas y clientes, la organización estudia si continúa con estas iniciativas tras los buenos resultados de Baio ten a pelota y Punto Rojo: «Hai que esperar e analizalo con calma antes de tomar unha decisión», señalaron Lema y Castiñeira.