El PP camariñán acusa al alcalde de despilfarro

carballo / la voz

CARBALLO

15 ene 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El portavoz del PP de Camariñas, Daniel Rego, acusa al alcalde de malgastar y despilfarrar el dinero público, además de recordar que la Diputación ha adelantado al Concello 1,5 millones de euros en concepto de tributos y tasas. Cita algunos ejemplos que, en su opinión, justifican estas críticas. Uno, la presencia de Camariñas en Fitur, que costará a las arcas municipales 3.000 euros más los gastos de personal para ocupar el estand de Neria junto a otros concellos de la zona, «cando a Xunta lle ofrecía ir gratuitamente no estand de Galicia que organiza Turgalicia».

Además, recuerda la «festa» celebrada en Ariño (Xaviña) el 25 de julio. «O alcalde deleitounos aos veciños, cos cartos de todos, cunha gran sardiñada con broa, que custou 3.494 euros, pagando 87,36 euros por cada unha das corenta caixas de sardiñas, e 507,5 euros por 200 quilos de broa, dez sacos de sal e cinco bolos. Euros -añade- que foron parar en grande medida ás mans dun familiar da concelleira do PSOE por Arou».

Asegura que el alcalde «segue contratando as pólizas dos seguros coa empresa que ten relación profesional con Pichurri SL, propiedade do alcalde, a pesar dos informes de disconformidade da intervención». Finalmente, indica que el gobierno local «queima» a los vecinos a impuestos y tasas, «e veña follóns xudiciais». Y calcula el coste del tanatorio en un millón de euros, «cando se puido ter sen custe para o Concello».