Fondo y Muíño insistirán ante Costas para que lleve a cabo el dragado del estuario del Anllóns

La Voz

CARBALLO

13 dic 2013 . Actualizado a las 22:19 h.

Los alcaldes de Ponteceso y Cabana, José Luis Fondo y José Muíño, respectivamente, no se dan por vencidos e insistirán ante Costas para que lleve a cabo el dragado del estuario del Anllóns. El responsable del ente dependiente del Ministerio de Medio Ambiente, Rafael Eimil, había dicho este martes durante su visita a las obras del malecón de Ponteceso que su departamento no llevaría a cabo la retirada de áridos debido al elevado coste que supone (4,6 millones de euros).

El regidor pontecesán considera esta obra como una prioridad y anunció que volverá a pedir la actuación: «Conseguimos, a base de insistir e xustificar con proxectos, a necesidade de arranxar o malecón polo perigo que supoñía para a flora e fauna da marisma. Levounos o seu tempo pero conseguimos o investimento. Agora faremos o mesmo para o dragado do Anllóns», dijo.

El alcalde de Cabana reconoce que acometer esta actuación supone una inversión «costosa nun momento no que as restriccións orzamentarias forman parte do día a día» Para él, el dragado puntual solo supone una mejora «a tres anos vista». Para Muíño, el proyecto tiene que ser a largo plazo y por eso cree que es necesario cambiar la ley de costas. Quiere que los concellos, supervisados por Medio Ambiente, puedan gestionar, a través de una empresa, la retirada de áridos y regenerar playas y parques infantiles y cobrar por este servicio. «Xeraría emprego e ingresos para os concellos», argumentó Muíño.