La paralización de las obras en la travesía de Coristanco llega al Parlamento gallego

La Voz

CARBALLO

09 mar 2013 . Actualizado a las 18:34 h.

La paralización de las obras en la travesía de Coristanco llegó al Parlamento gallego. Los diputados del BNG Francisco Jorquera y Carlos Aymerich preguntaron por el retraso en la conclusión de unos trabajos «que dous anos despois aínda no están rematados, pese a que este tramo soporta o tráfico de 16.000 vehículos diarios».

Para los nacionalistas, esta infraestructura debería estar terminada hace tiempo: «O primeiro borrador data do 2004. Desde aquela ata hoxe o proxecto sufriu distintas modificacións ata o inicio das actuacións a comezos do ano 2011». Insisten en que estos trabajos «provocan o rexeitamento de numerosos veciños, que denuncian a falta de acceso aos planos e que non se incluíron as súas propostas no proxecto. Ademais, as modificacións con respecto ao proxecto inicial realizáronse de forma arbitraria».

Por eso, el Bloque preguntará en el Parlamento cuándo está previsto que terminen los trabajos en la travesía de San Roque y si se van a ampliar las aceras y resolver los problemas de acceso a algunas viviendas y garajes.