Numerosos internautas se oponen al proyecto de aparcamiento subterráneoVicky Polard


Por un lado es inviable económicamente tal y como se encuentran las arcas de la mayoría de nuestras corporaciones y CC.AA., y por otro, una inversión innecesaria porque, si no se puede aparcar en el centro de la localidad, no hay problema en hacerlo en las calles de los alrededores. La inversión sería una verdadera sangría de fondos y difícil de rentabilizar económicamente. Es decir, una especie de Gaiás en Carballo. antón. carballo.

Aos que pensan que é necesario facer agora mesmo o aparcadoiro subterráneo teremos que explicarlle que os cartos non nacen coma as patacas, entre a terra, senón que saen do peto de tod@s @s cidadáns. Por iso temos que darnos conta de que temos que intentar gastar os cartos do noso Concello en algo realmente necesario como é o ¡traballo! Algo altamente necesario en Carballo que se podería conseguir intentando atraer o maior número de empresas nacionais e internacionais para o noso polígono, xa que sitio temos. suso rodríguez. SOFÁN.

É incrible que despois da que está caendo, nos poñamos a facer as catacumbas do señor Andrade (non hai para pipas e compramos chocolatinas). Por favor señores politicos da oposición, déixense de parvadas e axuden ó pobo a saír da crise, e non enturbien máis ao Concello. Parece mentira que persoas como José Antonio Viña estean de acordo con tal barbaridade.

JENARO CASTIÑEIRAS GARCÍA. CARBALLO.

¿Cree que es necesario construir un párking subterráneo en la plaza del Concello de Carballo www.lavozdegalicia.es/carballo

El Boulevard de Fisterra acoge esta noche un concierto de la banda Vicky Polard, que acude por primera vez a la Costa da Morte. Radicada en Santiago, está adquiriendo notable prestigio en los circuitos indie. Componen en gallego, y emplean referencias poéticas a autores como Lois Pereiro. El local acompañará la música con una decoración visual especial.

23.30

Bar Boulevard de Fisterra

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Numerosos internautas se oponen al proyecto de aparcamiento subterráneoVicky Polard