Los vecinos de Fisterra quieren que el Sergas contrate ya el centro de salud

carballo / la voz

CARBALLO

22 jun 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

La Asociación de Veciños Costa da Morte de Fisterra, que preside José Fernando Carrillo Ugarte, ha enviado un escrito a la conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, en el que le pide que contrate y ejecute «coa maior urxencia» las obras del centro de salud. Entre otros motivos, porque han pasado ya meses desde que se firmó el convenio entre Portos, el Sergas y el Concello para la construcción en la zona portuaria, «sen que se teñen noticias sobre o proyecto non sobre a súa contratación».

Carrillo explica que la situación del actual centro de salud «faise insustentable en canto ás deficiencias, especialmente a sala de espera, cunha inaxeitada ventilación e a masificación dos doentes nun espazo reducido, que a converte nun foco de contaxio de enfermidades respiratorias e outras».

La entidad vecinal Costa da Morte cree que son ya muchos años los que llevan esperando la construcción del centro, una infratestructura «básica e imprescindible», necesaria para «atender ás necesidades da poboación deste municipio coa calidade que se pode esperar nun país europeo, e non na actual situación case terceiromundista da clínica situada na Casa do Mar». El volumen de usuarios es ya de por sí elevado, añade, pero más en época veraniega, cuando se duplica la población. Los atrasos, dicen, son inexplicables, «coma se os habitantes fosen cidadáns de segunda: o porto tardou 80 anos; a mellora da estrada 552, outros 20; o contradique, sen executar...».