Los ritmos eclécticos de Sés se acercan esta noche a Carballo

La Voz

CARBALLO

15 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

Acompañada por una decena de «musicazos», la joven carballesa María Xosé Silvar se subirá esta noche al escenario del Pazo da Cultura de Carballo para sorprender con la ecléctica propuesta de Sés, que se atreve con el blues, el rock, la música latina e incluso las rancheras. Todo ello compuesto por una mujer licenciada en Filoloxía Galega y Antropología Social que ya triunfó con el grupo Chámalle Xis! Una joven compositora, «sempre ligada á música», desde muy pequeña que fue calificada por el mítico Santiago Auserón como «una bomba».

«Sés é unha descarga de ritmos e sons cun denominador común: as boas vibracións», dicen en un extenso dosier de presentación y que la propia María Xosé Silvar, formada en la música y baile tradicional, resume con sencillez: «No meu traballo hai un pouco de todo, porque eu escoito de todo e compoño de todo». Eso permitirá que aquellos que hoy se acerquen hasta el Pazo da Cultura se encuentren con «un feixe de temas orixinais cantados e galego e unha vocalista que canaliza toda a enerxía no escenario».

«Son hiperactiva», confiesa María Xosé Silvar, que llegará a acompañada a Bergantiños por David Paz (saxofón y clarinete), Tito Calviño (guitarra), Octavio Vargas (bajo), Miguel Queixas (batería), José Rodríguez (saxo), Moncho Ces (trompeta), Cristian Leggiero (teclado) y Aixa Romay, Lucía Souto y Clara Álvarez (coros), con los que se permitirá, para deleite del público, «interpretar un pouco de todo».

«A banda permítenos intepretar moitos xéneros diferentes e sempre haberá algo que lle guste á xente», dice. Un amplio repertorio «festeiro y bailable» avala lo que dice y esta noche lo demostrará en el Pazo da Cultura.?