«Foi un bo ano, de traballo intenso, no que xestionamos e puxemos en marcha moitos proxectos»

La Voz

CARBALLO

25 may 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El alcalde cercedense, José García Liñares (PSOE), señala que el balance de estos doce primeros meses de mandato es positivo porque se ha dado continuidad e impulso a iniciativas ya en marcha del anterior: «Foi un bo ano, de traballo intenso, no que xestionamos e puxemos en marcha moitos proxectos», apunta, antes de citar algunos ejemplos, como los trámites realizados para disponer de una residencia de mayores, para construir el Centro de Desenvolvemento Tecnolóxico o para dotar al municipio de gas canalizado y un mejor servicio eléctrico.

En el apartado laboral, García Liñares, apunta que está en marcha un plan experimental de empleo y que la Xunta le ha concedido al Concello un nuevo obradoiro y un programa de cooperación. En cuanto, a las infraestructuras, explica que ya han iniciado los proyectos de mejora del abastecimiento y de la carretera de Ordes por Virís. También espera que empiecen en breve las obras del vial hasta A Coruña por Coveláns, las de la primera fase del de A Lousa a Pontoxo y las de la humanización de la avenida de A Coruña y la travesía de A Silva. «Rematamos tamén o campo de fútbol sintético e imos facer o mesmo co aeródromo», añade.

El alcalde explica, asimismo, que la Xunta le ha concedido la subvención para el Plan Xeral. «Ademais -añade-, estamos cos trámites para regularizar o Monte Xalo e cos desenvolvementos para abrir sete rúas en Cerceda e tres a Silva. E tamén hai en marcha dous plans de solo apto para urbanizar que desenvolverán uns 130.000 metros cadrados en cada un deses dous núcleos».