Francisco Suárez-Puerta buscará la alcaldía de Ribeira con una «lista renovada»

Francisco Brea
Fran Brea RIBEIRA / LA VOZ

RIBEIRA

Alberto Suárez, número tres; Bernardo Fernández, secretario provincial; Francisco Suárez-Puerta, candidato a la alcaldía, y Ana Alvite, número dos de la lista, en la presentación.
Alberto Suárez, número tres; Bernardo Fernández, secretario provincial; Francisco Suárez-Puerta, candidato a la alcaldía, y Ana Alvite, número dos de la lista, en la presentación. MARCOS CREO

Los socialistas apuntan que hace falta un cambio para ir «adiante» en un momento en el que el municipio está «estancado»

22 mar 2023 . Actualizado a las 20:50 h.

El candidato del PSdeG-PSOE a la alcaldía de Ribeira tardó en revelarse. A comienzos de marzo se conoció que sería Francisco Suárez-Puerta y este miércoles se hizo oficial en un acto en el que estuvo acompañado por Bernardo Fernández, secretario provincial de la formación socialista; Ana Alvite, que será la número dos en la lista, y Alberto Suárez Pazos, número tres. Suárez-Puerta adelantó que espera tener cerrado el equipo próximamente, adelantando que presentará una «lista renovada case na súa totalidade, con xente de todas as idades», aunque la tendencia será de personas jóvenes.

En relación a esta cuestión, Bernardo Fernández matizó que se le concedió tiempo para «facer a mellor lista posible, coas mellores persoas e máis comprometidas». El secretario provincial de los socialistas destacó el «proceso de renovación» realizado en la agrupación ribeirense: «Estamos convencidos de que vamos a obter os mellores resultados. O obxectivo prioritario é acadar a alcaldía de Ribeira».

Fernández hizo hincapié en que presentan un «proxecto moderno», que aúna juventud y experiencia. «Hai que deixar atrás a confrontación política e centrar os esforzos en traballar para mellorar as infraestruturas, a prestación de servizos básicos e a calidade de vida dos veciños», manifestó, para luego asegurar que la candidatura de Francisco Suárez-Puerta cuenta «co apoio sen fisuras da dirección provincial e autonómica».

Necesidad de cambio

Por su parte, el hombre elegido por los socialistas para derrocar a Manuel Ruiz incidió en que «é necesario un cambio. Levamos moitos anos de goberno da dereita e os resultados son ver moitos ‘se alquila’ ou ‘se vende’. Ribeira está perdendo moito potencial económico e social».

Para Suárez-Puerta, es básico un ejecutivo local que «entenda e escoite, que se preocupe polo saneamento ou as tubaxes. É inadmisible que haxa cortes continuos de auga, e que tamén mire polo transporte no concello». Por ello resaltó que concurrirá a los comicios del 28 de mayo «cun equipo novo e con ilusión, para transformar Ribeira e mirar cara adiante. Agora estamos estancados».

En su discurso, el candidato del PSdeG-PSOE puso en valor al grupo de personas que lo arroparán en esta nueva andadura: «Hai moito compromiso e gañas. Fai falta un cambio e a xente é consciente diso».

Aunque la fecha límite para presentar la lista es el 15 de abril, Bernardo Fernández confirmó que no esperarán hasta el último momento para hacerla pública: «Farase antes, pero máis alá de grandes presentacións, o que queremos coa confección e ter aos mellores».

Asimismo, el secretario provincial señaló que en las próximas semanas se dará a conocer «o proxecto para a vila dun grupo de persoas con moita capacidade de traballo e sacrificio».