El BNG exige que se subsanen los problemas de saneamiento detectados en Os Mosqueiros

RIBEIRA

cedida

Dicen que en la playa hay reboses de pluviales mezclados con aguas fecales

20 ago 2020 . Actualizado a las 16:20 h.

Los concejales del BNG de Ribeira Xosé Vázquez Cobas y Luís Pérez Barral acudieron a la playa de Os Mosqueiros para exigir la subsanación de los problemas en la red de saneamiento detectados en el arenal. Afirman que hay reboses de pluviales mezclados con aguas fecales. Asimismo, señalan que también se han observado anomalías en Os Areeiros. Pérez Barral afirmó que, desde el inicio de la obra de construcción de la EDAR, el BNG ha sido «moi crítico coa infraestructura da depuradora e das conducións que levan os residuos urbanos ata a estación. Por iso apoiamos á veciñanza e fixemos traballo propio presentando alegacións e propostas alternativas».

Vázquez Cobas y Pérez Barral recalcaron que en Os Mosqueiros existe un «histórico punto de vertedura», al tiempo que calificaron de «intolerabel que Ruiz Rivas, no canto de procurar solucións ao problema ignore a realidade e lle minta á veciñanza dicindo que só se producen alivios de aguas pluviais». Sobre este particular, Vázquez Cobas subrayó: «Non podemos máis que recriminar esta actitude, máis propia de crianzas que tengan agochar o seu mal facer que de persoas responsábeis que deben procurar solucións ante os problemas sinalados».

Por este motivo, el BNG reclama la realización de las obras necesarias, de manera prioritaria y urgente, para resolver los problemas detectados en el saneamiento.