La CIG lleva las demandas de los trabajadores de Ferrín a la calle

A. Parada RIBEIRA / LA VOZ

RIBEIRA

ANTÓN PARADA

El sindicato denuncia que la empresa de autobuses ribeirense incumple el convenio colectivo y ha emprendido una campaña de acoso laboral

20 sep 2019 . Actualizado a las 20:42 h.

Un grupo de integrantes del sindicato CIG ha salido esta mañana a las calles de Santa Uxía para protestar ante la situación que, afirman, viven algunos de los trabajadores de la empresa de autobuses local Grupo Ferrín. En este sentido, desde el sindicato indicaron que la firma ha iniciado una campaña de acoso laboral contra aquellos empleados que han reclamado el cumplimiento del convenio colectivo, a través de «cambios de quenda e xornada, sancións..., dando lugar a ducias de requerimentos da Inspección do Traballo e sentenzas favorables aos traballadores». Incluso destacaron que en 2016, Grupo Ferrín «foi condenada a indemnizar á delegada sindical por violación de dereitos fundamentais».

La concentración tuvo lugar ante la zona en la que se emplazará la futura estación, ante la plaza Heroínas de Sálvora y delante de la zona portuaria. 

«A empresa continua na mesma dinámica, non só ignorando o convenio colectivo senón tamén o dictado polo Xulgados de Inspección de Traballo, o que levou á CIG a presentar denuncia penal por delitos continuados contra os dereitos dos traballadores», explica el colectivo sindical en las octavillas que repartieron durante la protesta, para reafirmar que «decidimos comezar unha campaña de denuncias e mobilizacións, co ánimo de esixir o cese destas actitudes e normalizar a situación laboral na empresa».

Otra de las críticas realizadas por parte de la CIG se corresponde con que Grupo Ferrín «favorécese de concesións de servizos de liñas e mesmo transporte escolar por parte da Xunta de Galicia e mesmo do propio Concello de Ribeira», por lo que apuntan a que no se puede consentir «que se explote e persiga a traballadoras e traballadores, e moito menos por parte dunha empresa que se beneficia dos impostos de todos e todas».