Antonio Miranda: «Estamos fartos, sentímonos abandonados e desprotexidos»

La Voz RIBEIRA / LA VOZ

RIBEIRA

El presidente de la Asociación de Empresarios de Ribeira asegura que el papel de las fuerzas del orden ha sido perfecto.

06 mar 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente de la Asociación de Empresarios de Ribeira, Antonio Miranda, pone nombre a las reivindicaciones del colectivo que representa, y que se siente desamparado después de la sucesión de robos que ha activado todas las alarmas. «Estamos fartos, sentímonos abandonados e desprotexidos. O único que queremos é que alguén tome medidas contundentes e firmes para que isto non siga acontecendo», apuntó el responsable de la patronal.

Miranda reconoce que lo primero que hicieron como institución fue «poñernos en contacto coas forzas de seguridade, tanto coa Policía Nacional, como coa Policía Local e a Guardia Civil. Con todos temos unha colaboración moi estreita, tanto informándolles do que acontece como escoitando as súas recomendacións. Eles fixeron un gran traballo, pero consideramos que algo falla no sistema xudicial».

El ribeirense afirma que no critica ninguna decisión judicial concreta, sino que cuestiona la ley en su conjunto. Apunta que la legislación ampara antes a un posible delincuente que a quien la cumple día a día con las normas: «Temos a impresión de que só nós temos responsabilidades. Contribuímos co noso traballo e esforzo, pero dá a impresión de que quedamos á marxe. Pensamos que o sistema debe ser máis ríxido. Dalgunha maneira temos que ter medios para frear este vandalismo».

Daños colaterales

Para Miranda, los robos no solo afectan a nivel económico: «Hai danos colaterais que ás veces non se valoran. Ademais do dano psicolóxico, obríganche a un trastorno da organización e do traballo. Moitas veces isto é moito peor que o que che levaron ese día». Como solución, apunta que no existen recetas mágicas, pero que «estamos indo cara atrás, os roubos van en aumento. Precisamos dun sistema no que se poidan tomar medidas».